experimentul tarkovski

se numea miuto kobayashi, lucra la ministerul
energiei și nu mânca mult
necăsătorit, fără copii, nu ținea legătura cu rudele
singur, în camera lui, părea adesea dezorientat

se învârtea în gol căutând o idee

de multe ori l-am surprins
într-un colț, deznădăjduit, cu pulsul grăbit
și, deși i-am pus o mulțime de întrebări
nu a răspuns la niciuna

treceam des pe la el, stătea aproape
îi duceam mâncare, dar nici apă nu bea
avea privirea pierdută
și ochii mereu umezi

i-am chemat într-o zi un doctor
și i-am lăsat singuri, m-am dus să fac
o cafea, dar doctorul a plecat repede
m-a privit în ochi și a clătinat din cap
semn că totul s-a încheiat

mă întreb adesea dacă nu a murit pentru că
atâta timp nu am făcut niciun experiment pe el

Lasă un răspuns

