mașina de tuns iarbă

într-o zi te vei strica
te voi desface după o săptămână
bucată cu bucată

vreau să fie marți și să plouă
să dorm toată dimineața și
după cafea
să te așez în mâl

îmi trebuie ceva diferit
pungi subțiri de la mega image
sau cele verzui de la piață
în care aduc rădăcinoase
să-ți șterg piesele de vaselina
devenită catran
să le învelesc în plastic și câlți

în marțea aia în care nu
voi avea nimic în mâini
decât piese metalice
în ploaie

nu corpul rece al tatălui
până-n 30 kilograme
în care inima a cedat

5 gânduri despre „mașina de tuns iarbă

  1. mai tunde tu mult iarbă, şi-o să vezi tu ce paţi….
    şi mai ales marţi. eu, marţi, pe ploaie, am văzut un bătrîn în blocul de vizavi. stătea de vprbă cu ploaia şi-şi răsucea ţigări. părea mulţumit. se uita la maşini cum trec sau cum parchează pe sub copaci. azi l-am zărit udînd florile şi dînd pe moşmondite o raită blocului. hei, l-am strigat, de parcă deschideam o carte şi mă bucuram de ilustraţii. dar o pîlnie s-a căscat înghiţindu-l cu tot cu amintire – şi din clipa aia, măi băiete, frate al meu de suferinţă, chiar c-am rămas singur…

  2. pokere, very drăguț, da!

    liviule, să știi că întrebarea chiar te salvează de la prozac, sau așa îmi închipui eu, habar nu am cum stau treburile astea cu cine, ce și de ce ar trebui să încerce când.
    așa că m-aș mulțumi în ecuația asta să fiu bătrânul, ploaia, mașinile de sub copaci, blocul sau pâlnia. povestea ta e foarte frumoasă și mă mir că ai așezat-o cu nonșalanța ta împuțită sub textul ăsta care n-o să mai fie la fel.
    salve și nurofen!

  3. tot poponar imputit ai ramas tras din tigani borati. vine si vremea pedepsei n-ai grije.

Lasă un răspuns

