fotografii cu ciori

o geantă crumpler garantată treizeci de ani, în care
poți pune orice când pleci oriunde, când oamenii
se joacă de-a cine pe cine fute, când ai fost aici
de prea mult timp, când windows-ul îți corectează

tot, când privești pilulele lung și știi că le-ai luat pe
toate, când ultrasunetele se întind pe venele capilare
mai bine mergem, hainele din în colț sunt perfecte
ne putem agita pe marginea unei șosele de câmpie
cine are ultimul chibrit, cine oprește prima mașină
cine își poate pune o fustă scurtă să îngrozească
șoferii de tir, n-avem nicio afacere de pus pe picioare
doar căințe și șuruburi, doar stele de plastic de pus
într-un acvariu șubred, doar geanta asta în care
putem chiar dormi, ia de-aici bastonul pentru orbi
eu țin veioza cât mai sus, copacii sunt sperietori uriașe
de ciori, dar nu vom dormi aici, vin porcii după ghindă
noaptea udă fiecare fir de iarbă și noi trebuie să ne
întoarcem, patul cu urmă, noptiera cu pilule
fastul unui oraș blestemat care apune și nu se
mulțumește cu atât, copilul din olanda și cel din maroc
nu se decid când anume te vor vizita, ți-am strâns
câteva oase de pasăre să le ții ca prostul lângă umeri
și te rog să nu mai cânți la marseillaise, voi muri
de râs, îți dau geanta mea în care poți trăi garantat
încă treizeci de ani și mi-o dai înapoi când vei asculta
„in the ether i sail to you floating on the fumes
run aground on the shore for you simple wreckage”

lui xin

18 gânduri despre „fotografii cu ciori

  1. sa te aud eu citind asta in public, şi mai vorbim…

    am si eu o poezie pe tema ciorilor:

    copacul meu cu şapte-ncuietori
    se dă la ciori
    el ar putea
    să nu se dea
    dar ciorile putorile!…

    căţelul meu
    andrei corbeu
    are un maţ
    iar eu am zaţ
    pe fund de ceaşcă
    maro

    nu fac mişto:
    pe fund de ceaşcă
    maro

    ş.a.m.d.

  2. nu m-am prins. adica de ce nu poate fi citita in public? iar ciorile tale sunt cotofene. adica scuipatul dracului. sper ca nu in zat ca-ti pica altceva la drum de seara.

  3. pai textul tau m-a facut sa rosesc un pic, dar cred ca eram eu un pic prea rusinos in clipa lecturii (acum mi-a trecut). cat despre drumul meu de seară, mulţam, o să am mare grijă.

  4. ce bine ca mai sunt si lucruri care trec. daca te-as fi vazut rosu, zau as fi crezut ca e de la prurit.

  5. proctologule, datorită faptul că nu au trecut 30 de ani de la ultimul trofeu luat de rapid, plus faptul că în galeria corsicană nu se cântă la marseillaise, mi-e teamă să nu comiţi vreo eroare. eu am văzut două ciori pe unul din stâlpii nocturnei din ştefan cel mare, să am pardon!

  6. ermeticilor! hermeneuţi apoftegmatici şi heterotaxici ce sunteţi! sabotori eolotropici!
    nu mai poate să deschidă omul o carte fără să-i îmbîrligaţi voi mintea!

  7. băi, freudistule, ciocu’ mic, croncăni a pagubă! :))))) ia vino tu şi clarifică treburile dă hermeneutică specifică!

  8. lasă. poate cu altă ocazie. acu-s obosit după … na, că era să spun după ce. iar uitam că se uită lumea la noi.

Lasă un răspuns

