rusty rooms

în finlanda păpuşile se ţin la murat, după câteva luni
totul e altfel, ne gândim la acelaşi lucru
cum ar fi mahmureala în zeama asta
un test de sarcină şi o trezire din somn

te iubesc liniştit lângă un calorifer alb
şi testul de sarcină înfloreşte într-un pahar
n-ai o vază în casă? una singură
să pun în ea ce a mai rămas din ploaia de-aseară
iar degetele n-au mai simţit nimic
voi înnebuni aici ca o daltă înfiptă într-un psihopat
n-o să mai văd dimineţile în care smoala tăcerii
se topeşte, curge pe blocuri, nu poţi fi atentă
la boala asta care te transformă, care nu-ţi face nimic
în georgia graurii au o singură viaţă

3 gânduri despre „rusty rooms

  1. şi nu doar in georgia, danuţ… sincer, poezia imi place, mi-a produs un spasm facial… de la invidie, desigur….

  2. mie aşa mi-a spus un graur din batumi, ăştia din românia nu vorbesc vreo limbă pe care s-o cunosc, întreabă-i tu, te rog. şi cu invidia aia… mă mai slăbeşti cu modul asta de a tachina?

  3. mă magnetizez si eu si tachinez, coane iancule! că ce altceva să fac?
    cat despre grauri… era unul cu care vorbeam in timpul tratamentului cu prozac, dar mi l-a mancat pisoiul intre timp si am ramas incult….

Lasă un răspuns

