alien sex fiend

e firesc sa fie asta cea mai cuprinzatoare, cand
ai plecat la bristol am zis ca portished sunt acolo
dar ce se intampla cu picioarele tale mici nu
mai stiu, e posibil sa fie asta cea mai rezervata

am inceput sa fac din filmele horror mici jucarii
pe care le demontez si le insir ziua prin cosurile
de gunoi, cersetorii se mira cand cauta si se evita
eu banuiesc ca farsele sunt cele mai sanatoase
ca atunci cand ai facut pe moarta pe plaja, o parte
din tine s-a acoperit de nisip si oamenii goi te
ocoleau, sunt sigur ca absolut toti stiau ca esti
moarta de putin timp si ca prin nisip te invadeaza
rechini mici, rup cate o bucata din tine si fug
bucurosi spre larg, atunci am fost foarte naiv
voiai sa te futi salbatic fara sa scoti un sunet si
cortul tremura, mi-ai spus sa tin cutitul langa
umar, daca vine cineva se va simti amenintat
doar daca scot mana, apoi ziua a capatat un iz
si-o culoare pe care le au doar spitalele moderne
atunci am fost cel mai dement, solutiile de avarie
sunt specialitatea mea, imediat gasesc un scop
imediat care devine un motor excelent, trebuie
doar sa sarim peste solstitii, apa de la robinet
se face alba si bucati mici de moluste infunda
canalizarea, suntem in mainstream, asta e cel mai
mare succes, suferim si mancam supa rece cu o
lingura mare, e foarte bine de cand lipsesti, ma
simt ca intr-o vacanta in care, pentru a forta sensul
faci o operatie pe burta cu un marker gros si
desenezi intestine cum curg din tine, sunt mult mai
calm si pe toate le iau asa cum vin, o mana pe care
ai lasat-o in urma imi impinge toata dragostea ta
in trahee, sunt fericit si kinky chiar ca niciodata nu

4 gânduri despre „alien sex fiend

  1. eu sar numai peste echinocţii, că-mi fac bătături pe creier, mă cam deranjează egalitatea zilei cu noaptea, seamănă cu un fel de blocaj, nu balanţa ne dă nouă suflul de zi cu zi, ci pendulul, adică fuga golului după plin, cu gînd să se umple, şi a celui scurt după cel mai lung, cu gînd să se mai lungească o ţîră… ăiu apropo de intestine curgand…. sa-ti trimit un desen cu EL TIEMPO DEL LOBO (timpul lupului)? pe mail… m? ce zici? un calup de desene misto, ale unei tipe manuela… poate te inspira…

  2. trimite, o sa’mi inchipui ca vin de la personimul julianna sau de la lup insusi. sau dintr’un spatiu alien. fiend.

Lasă un răspuns

