eu şi julianna

oricum n-a fost niciodată atât de fericită
deşi abia i-am spus noapte bună şi a tras
perdelele, m-a făcut tâmpit, sau a zis ceva
cu lingău, dar a doua zi barca a alunecat

foarte lin printre arţarii cu jumătate de
tulpină sub apă, erau şi-o grămadă de lotuşi
alge şi mătasea broaştei, câteva mere pe
care le-am aruncat, în mare parte ronţăite
razant cu apa, am auzit răsuflarea accentu-
ată când tăia aerul cu braţul şi cotorul se
ducea spărgând oglinda apei, apoi mi-a as-
cultat inima, cântă ca o mierlă, de parcă
aş fi auzit vreodată mierla, mă poţi minţi
nu te alegi cu nimic, mă aleg eu c-o mierlă
în loc de inimă, te va trezi în fiecare dimi-
neaţă, doar astfel vom călători cu barca
devreme vreo câteva zile, poate dăm la
peşte, ne vom simţi vinovaţi de egoism
laşitate, orbire la nevoile altora, dar asta
în linişte, ne vom îmbăia goi în mijlocul
lacului, ar fi bine chiar să ne vadă cineva
şi să fie invidios, ştii cum e când îţi închipui
că tipul şi tipa aia care se scaldă alcătuiesc
un cuplu perfect, deşi nu e cazul nostru
tocmai ai făcut un lucru despre care nu

9 gânduri despre „eu şi julianna

  1. despre care nu… iar capra atunci… si cantecul izbucni din…
    da, si pe mine ma atrage enorm starea asta de decupaj… realitatea e alcatuita din decupaje, din fragmente, din alcatuiri fractale… de aici vine si misterul realitatii de fapt… scuza-ma, dane, dar nu tie iti explicam toate astea, ci martorului absurd de pe faţa nevazuta a lunii… pricepi tu unde bat…

  2. nu, valeria, e o cantatrice, dar imi place unde te’ai dus. ti’o fi placand in ce film?

    metre, da, asa e cu decupajul, cu fractalii carora le dam sens ca altfel am agoniza in forfota banguitoare a propriului creier. si ce tot ai tu cu fracturistii astia? ce voiai de la ei si nu ti’au dat?

  3. a. nu, ca-mi plac fracturistii, dar ma irita un pic faptul ca reiau teme din perioada concretista, deja fumata, pretinzand ca au intaietate…. in colo, totu bine…. sanatate la copii….

  4. haide, metre! acum sa fim sinceri, cati fracturisti mai stii tu in afara de ianusi si crudu? am mai tot discutat despre manifestul lor cu varii ocazii. imi place ce spune crudu acolo in cateva locuri. despre ce spune ianus nu mai zic ca nu are rost. cu concretismul ala ar fi de discutat la o cafei.

Lasă un răspuns

