pe drumul de-ntoarcere

ne-am oprit
s-a aşezat un câine la picioarele tale cât am
mai spus ceva
iar cuvintele păreau că vin din el

s-a ţinut după mine o vreme
ca şi cum ar fi vrut să-l sfâşie haita
de la tomis III

l-am mai plimbat apoi
i-am zis să plece

târziu, m-am împiedicat de-o gutuie
am lovit-o cu piciorul de câteva ori
ultima dată puternic
şi s-a dus spre parc
pe strada pustie

bate vântul
se face dimineaţa şi nu m-am ales cu nimic
îmi pare rău că n-am luat gutuia acasă

9 gânduri despre „pe drumul de-ntoarcere

  1. da? te ştiu? de pe columna lui traian? de când am construit kilometrul 142 al marelui zid chinezesc? sau de când băgam paie în tunurile de la nicopole? sau din campania în labrador a lui eric cel roşu? all of them are my nicknames, but none of them my real name.

Lasă un răspuns

