•••••••••

dacă aş şti tot timpul, ţi-aş explica şi ţie
nebuna din gară n-ar mai fi însoţită de-o broască ce ţopăie
spre sala de aşteptare şi uite cum stau lucrurile
ascultă-mă acum, n-o să pot oricând să fac
un lucru pe care-l urăsc

nu e vorba niciodată despre ceea ce ni se petrece
zile şi nopţi de vorbărie goală şi pieptul
spre casele astea închipuite, eu nu vorbesc niciodată despre mine
deşi tu crezi tot timpul că o fac, vorbesc despre
ce se întâmplă între noi şi despre ce-ţi intră ţie în cap
în tâmplă

restul e o butaforie pe care o iubim atât cât scenariul acesta
o foarfecă cât toate zilele, se plimbă printre cuvintele
rostite mai tare, alege raportul cel mai potrivit
şi acolo se opreşte, luăm o pauză şi lăsăm
depresia să-şi facă treaba cu noi

enunţurile scurte şi goale, cănile de cafea, perdeaua
plasticul atâtor pachete de ţigări şi căştile
cere-mi mai mult decât ne lasă familiaritatea
să credem, un masaj când pielea este pergamentoasă
şi din stern se aude cum n-ai mâncat de ceva timp
plus beat-ul inimii

tu ştii că e din ce în ce mai înăbuşitor sau simţi
marta mă pune mereu să ghicesc piatra din pumnii ei goi
căldura vine din telefoanele care-mi cer să fiu altundeva
în diverse puncte ale oraşului topit
iar eu mă trimit acolo

dar mai ales cu câteva zile în urmă, într-o gară de câmpie
când tu dormeai şi mi-am adus aminte
că toate lucrurile, oricât de mici, au o sală de aşteptare
în care probabil stăm prea mult şi la urmă
aţipim speriaţi

3 gânduri despre „•••••••••

  1. da . poate ca am inteles sau poate nu. oricum, raman: gara, broasca si mai ales racoarea diminetii venita dinspre rotocol. important ce nu am spus. ramane.
    ceva eroi… in rest morminte…

Lasă un răspuns

