taxa mihuţ

cu ceva ani în urmă, când încă mai aveam bani
de dat pe fleacuri
am cumpărat câţiva nori
un chilipir

pe vremea aia nu ştiam ce să fac cu ei
îi ţineam aşa… aiurea… pe cer
se plimbau de colo-colo

dar mi-a venit o idee
de câteva zile, i-am aşezat desupra plejei din mamaia
am deschis un cont şi-am trimis mailuri la toate hotelurile
dacă vor să-mi iau norii de deasupra lor
să plătească

4 gânduri despre „taxa mihuţ

  1. dar cine a zis că vrea să se îmbogăţească , alice? am zis să plătească, destinaţia sumelor obţinute o ţin secretă.

    noemi, ai vreun hotel prin zonă să-ţi bag o grindină cu pietricele cât mingea de baschet? lasă vrăjeala cu suflantele că nu prinde!

    şi mai puţine impresii mondene, mai multă critică aplicată 🙂

  2. mă dane, nu le da idei ăstora de la putere, că taxa pe fumărit o să rămînă o nimica toată pe lîngă ce-or să inventeze ăştia cînd ţi-or citi poezeaua obraznică…. noroc că ăştia nu pea citesc… şi nici lingăii lor…

Lasă un răspuns

