frank kappa sang a single waltz

am doar o cameră în care pot să fac ce vreau
bucătăria şi baia şi-o singură seară de trăit
în care fugăresc cărţile ca pe iepuri, le rup urechile
printre fotolii acoperite cu chestii albe

nu, n-a venit mai nimeni la mine

în afară de tine, un inamic corpolent ce-mi
aduce mâncare din belşug şi ţigări
başca, din când în când, câte-o sticlă de vin
în care pun fluturi, câte doi, să se fută când se fut
ceilalţi din bloc, să aibă doar o singură cameră
o bucătărie şi-o baie şi să mă fugărească
să-mi rupă urechile printre chestii acoperite cu roşu

la ei nu vine nimeni decât larve cât unghia
în care pun două boabe de piper
să se fută când se fut ei
să facă alte boabe de piper pe care, de mici
aerul care vine pe geamul de la bucătărie
le aduce şi le plantează în telecomandă
de frica plantelor, arunc telecomanda în dulap
şi nu-l mai deschid, doar aud cum acolo
în camera lor plus o bucătărie şi-o baie
îmi fugăresc hainele pe care nu le mai îmbrac

dar hainele nu au, în cele din urmă, o cauză a lor
un scop tragic şi evenimenţial
ele termină lanţul întâmplărilor pentru că fără
o cameră, o bucătărie plus baie, nu se poate trăi
de aceea nu răspund strigătelor disperate
n-am cum să le ajut cu cazarea, să se descurce
le arunc, în schimb, telefonul să sune la imobiliare
aud pe speaker vocea unui agent cum descrie
cu lux de amănunte, camera mea. bucătăria şi baia
aşa nu se mai poate, e prea mult
nu, pe mine nu mă fute nimeni cu chestii d-astea

vom continua vânătoarea în seara asta
până în zori, până când ştim cine va rămâne aici

3 gânduri despre „frank kappa sang a single waltz

  1. cine aleargă după mai mulţi iepuri (a se citi cărţi) ptr a le rupe urechile, nu prinde nici unul……………………………….

  2. păi mai există şi altceva în afară de copilărie?? aaaaaa, păi înseamnă c-am fost minţit, că pe mine aşa m-a învăţat maestrul brâncuşi, în timp ce eram pe oliţă şi răsfoiam ARICI POGONICI, cum că odată cu copilăria dispare în puii mei şi viaţa…

Lasă un răspuns

