alien vs mifu

o voce din interior, o entitate cu bale
vine în fiecare zi, la prânz
să mănânce cu mine ciorbă din piele de struţ
şi ficăţei din aceeaşi pasăre

la ferma lui nea palate

descopăr că anticorpii i se împotrivesc degeaba
mulţimea de globule roşii, gătite precum fetele
de la ţară, o ascultă cu inocenţă
o dulce lâncezeală se împrăştie meteorologic
deasupra podişurilor, câmpiilor intestinale
congregaţiilor de cili şi bacili

nea palate se uită la mine întrebător
nici n-am cum să-l lămuresc
vocea înfulecă fără să răsufle
iar eu rămân nemâncat

să ai spor, mi se spune, dar ce mai e sporul
în ziua de azi când atâta pământ nemuncit
spurcă roţile fără aer ale tractoarelor
şi rugineşte acoperişurile de tablă ale caselor
mai mici

mă întorc la muncă lihnit
picioarele nu mă mai ascultă decât în treacăt
coada sapei, a coasei, a furcii
de parcă ar fi coada unei vaci în care a dat strechea
se depărtează constant şi mă priveşte
de la o sută de paşi

vrăjitoarea, baba sanda, pune o palmă pe piept
şi una pe spate, mă înjură încet şi ochii i se dau
peste cap cum îşi dădea michael jackson părul
ies la fel de flămând din cocioabă spre crâşmă
mănel muscalu îmi descântă deasupra ţoiului
şi mă simt mai bine

era o tenie, o tenie vânjoasă
de zile întregi mifu îmi zice alien
de când s-a pus cu picioarele pe ea
după ce am dat-o afară lângă gard

2 gânduri despre „alien vs mifu

  1. trebuie să înceapă cineva să bage conceptul ăsta, viteazule. începusem eu mai demult cu neşte chestii, dar… deh, n-a observat nimeni.

Lasă un răspuns

