vaca şi patrimoniul

mi-e rău, foarte rău, când se îmbolnăveşte vaca
mă îmbolnăvesc şi eu, îi pun pe umeri geaca
(o scenă romantică cu warren beatty la poplaca)
vorbim despre orice dar mai ales despre bussaca

şi câte greşeli de arbitraj ne afectează troaca
eu îi iau ei temperatura, ea îmi trage clapa

şi nu mi-o ia pe-a mea, doar îmi face masaj
cu dexteritatea unui prestidigitator gen bricolaj
ne-am retras pe strada antim ivireanu la etaj
bem agheazmă, mâncam trufe până intrăm în sevraj
plănuim de zor, preventiv, un mare tapaj
prin care să punem mâna pe muzeul ermitaj

vaca îmi spune inoportun că sunt foarte cool
eu îi explic că are între coarne un groaznic furuncul
privim multe ore un film cu marele peter o’toole
apoi delirăm în voie, urlu „jump in the pool”
ea îmi strigă, în contrapartidă, „go to the school”
să nu te întorci acasă până ajungi proconsul

atunci vom dansa pe marile bulevarde hula-hula
până când, de revoltă, ni se va scula scula
o vom arăta-o lumii, ne va ridica patrula
ne vor ostraciza acolo unde creşte campanula
dar cum vaca nu e cal şi nici eu caligula
ne vom smiorcăi până ni se va acorda bula

drept recunoştinţă, vom mânca praz cu cuşcuş
privind cum vin radiaţiile dinspre fukushima spre huşi
aşa vom prinde puteri pentru marele urcuş
vom pleca în marş de la craiova la paris acuşi
să-l repatriem pe tatăl nostru, constantin brâncuşi

10 gânduri despre „vaca şi patrimoniul

  1. bai.. danezule… ce sa spun…
    pentru o discutie asa … de la bou la vaca … 🙂 e misto, ca sa zic asa…
    🙂

  2. nu te voi întreba cine-i boul şi cine-i vaca, otravă. e mai mişto aşa. fiecare cu impresia lui.

  3. Ce iti mai place sa faci arta cum ii placea lu’ Brancusi sa faca arta cu Maria Tanase…

  4. A zis unu’ odata ca cica coloana infinitului arata exact cum e poporul roman condus: ne mai stang de gat ne mai dau drumu’ putin iar ne mai stang de gat…
    Mataluta faci intocmai cu poezia. Bagi una stransa de gat alta care poate sa respire. Asta aici de fata poate sa respire… Nu stiu daca am fost destul de „explicativ” vorba lu’ un „geniu”

  5. haha, bună asta cu coloana, n-o ştiam. dar se potriveşte cu cea care circulă de la ciorbea-ncoace: de ce trebuie să strângă românu’ cureaua pe timp de criză? evident, de gât.

    pricepui, muică, acum. fusăşi explicativ enough. ete, depinde de azimut cu alternanţa. ne jucăm şi noi. ştii cum e…

Lasă un răspuns

