trebuie doar să mă ajuţi

n-o să fii niciodată atât de cuminte
încât să-i poţi cere lui moş crăciun un aparat
de controlat minţile oamenilor, n-o să poţi purta
un ceas cu limbile moi care să dea alarma

când îţi fur din buzunare tot felul de lucruri
alt ceas mai bun, un măr, o plastilină
pentru că ele te controlează
stau ascunse şi ticăie, stau ascunse şi au zeamă
stau ascunse şi iau alte forme
de asta am scris pe uşă
vreau să mă fac mare doar pentru că te iubesc
altfel aş fi moş crăciun
şi degeaba mi-ai cere un aparat
cu care să controlezi minţile oamenilor
nu ţi l-aş da niciodată pentru că se termină vara
tocmai când îmi place mai mult pielea oamenilor
apoi se fac albi parcă ar fi ninsoare
şi-i cer lui moş crăciun nu cine ştie ce mare lucru

2 gânduri despre „trebuie doar să mă ajuţi

Lasă un răspuns

