move, purge, navigate

mă trezesc pe la trei, n-am mai visat
de multă vreme, dar acum mi s-a părut
că trece cineva despre care nu vreau
să vorbesc, trece şi spune ceva

e întuneric, suntem într-un parc
ridic pumnul şi-mi vine în minte
să-i arunc un „ia mai du-te dracu”
dar se duce fără să-i mai zic eu
închid ochii şi dorm mai departe

se-aude sirena salvării, mă liniştesc
imi pun vată-n ureche, scot o carte
de sub coaste şi m-aşez mai bine în pat
am în faţă fotografia cu fata care-mi arată
spatele, aşezată pe şezlong, subţire
cu mâna la bărbie, deasupra capului e
popa cu sutana fluturând, amândoi
pe ţărmul mării ăsteia lângă care
mă apucă deseori disperarea, în stanga
copacul lui cogealac, într-o noapte
a căzut din cui peste mine, era ca
o femeie care ţine morţiş să stea deasupra

(pentru mihai. înainte de ultimul drum)

2 gânduri despre „move, purge, navigate

Lasă un răspuns

