XxX

am uitat tot ce gândisem îndelung
când vorbeam fiecare despre creierul său şi ochii aţintiţi
undeva spre rădăcina lor alburie, ştii ceva pe dinafară?
ceva care să fie cald şi viu? o izbitură seacă

pentru cel ce se ascunde în tine şi cercetează zile întregi
mucii roşii ai cărnii

aici se desprind cruzimile de pe buze şi se duc calme
spre pielea pe care-o dai cu cretă în fiecare noapte
apoi te arunci în patul care se propteşte ca un animal ucis
pe cele două picioare dinspre perete

mi se pare că aud sunete după ce ştiu că dormi şi
o insectă albă se zbate între ferestre

am mai multe mâini care stau în cealaltă cameră şi caută
cartea în care un fir de păr a mâncat toate cuvintele
care încep cu litera a iar celelalte miros îngrozitor

ceva se schimbă în mine, tot ce e apropiat de feminitate
se scurge pe sub omoplaţi şi mi-e teamă şi scârbă
de toată această sensibilitate care mă face
să iau fiecare noapte ca pe o sămânţă şi s-o ţin
între limbă şi cerul gurii, să fiu viu

****************

mi se pare că aud sunete după ce ştiu că dormi şi
o insectă albă se zbate între ferestre

am mai multe mâini care stau în cealaltă cameră şi caută
tot am uitat ce gândisem îndelung
când vorbeam fiecare despre creierul său şi ochii aţintiţi
undeva spre rădăcina lor alburie, ştii ceva pe dinafară?
ceva care să fie cald şi viu, o izbitură seacă
pentru cel ce se ascunde în tine şi cercetează zile întregi
mucii roşii ai cărnii

cartea în care un fir de păr a mâncat toate cuvintele
care încep cu litera a iar celelalte miros îngrozitor

ceva se schimbă în mine, tot ce e apropiat de feminitate
se scurge pe sub omoplaţi şi mi-e teamă şi scârbă
de toată această sensibilitate care mă face
să iau fiecare noapte ca pe o sămânţă şi s-o ţin
între limbă şi cerul gurii, să fiu viu

4 gânduri despre „XxX

Lasă un răspuns

