să trăiască mortu’!

primesc o leapşă de la mişu (merci, mişule, te-njur şi pe tine rânjind!), leapşă de care, dacă aş fi primit-o acum câteva săptămâni, aş fi râs şi aş fi aruncat-o cât acolo. venind după ce mi-am pierdut un prieten, această leapşă sună morbid, dar tocmai demenţa asta mă face să marşez şi să-mi fixez prin testament ce va figura pe un posibil funeral playlist. mi-e destul de clar că o să îmbătrânesc ca un bou, dar ce mă costă dacă mă amuz ca idiotul imaginându-mi ce feţe ar avea enoriaşii veniţi la propria-mi îngropăciune? aşadar, nereuşind să fiu temperat nici la onorata înmormântare, am realizat că nu pot face un playlist pentru toată lumea, probabil că fiecare ar reacţiona în felul lui, aşa că am încercat să fac o clasificare a participanţilor în funcţie de comportamnet. astfel, am găsit zece tipuri de comportament şi le-am distribuit, spre deliciul auzului lor, neşte bucăţi muzicale după cum urmează:

moderat

cold war kids – hung me up to dry
david bowie – the man who sold the world
queens of the stone age – i never came
archive – again
madrugada – the lost gospel

patetic

this mortal coil – dreams made flash
cocteau twins – i wear your ring
lake of tears – the homecoming
john frusciante – song to the siren
tylor bates – message for the queen

confuz

of montreal – the past is a grotesque animal
morcheeba – enjoy the ride
the knife – pass this on
beirut – postcards from italy
bauhaus – the three shadows

snob-intelectual

jethro tull – only solitaire
peter murphy – socrates the python
therion – the rise of sodom and gomorrah
genesis – the musical box
iron buterfly – in a gadda da vida

voios-inconştient

manu chao – raining to paradize
kocan orchestar – siki siki baba
ska-p – intifada
timpuri noi – varu’ maftei
peao apaixonado – pula boi pula cavalo

camaraderesc

thin lizzy – look what the wind blew in
soundgarden – boot camp
megadeth – a tout le monde
faith no more – take this bottle
iron maiden – fear of the dark

isteric

das ich – jericho
lawrence faljean – we are the lost
lesli dalaba – prelude
diamanda galas – skotoseme
bauhaus – in the flat field

too much weed

vitalic – repair machines
amon tobin – four ton mantis
kruder & dorfmeister – shakatakadoodub
juliana theory – emotion is dead
panda bear – bros

romantique

stephane grappelli – a nightinggale sang in berkeley square
antony & the johnsons -deeper than love
mystefy – stardust i keep
sia – i go to sleep
balanescu quartet – spotdance

supărat pe viaţă

children of bodom – hate me!
suspiria – of hate we breed
kovenant – chariots of thunder
godgory – death in black
death – spirit crusher


şi să nu credeţi că la parastas veţi asculta ce vreţi voi, neeeeah, vă voi comunica la prima şedinţă de spiritism, dar puneţi deoparte discografiile jethro tull, king crimson, van der graaf generator, judas priest, iron maiden, faith no more şi system of a down pentru orice eventualitate. leapşa o dau mai departe doar drogoreancăi, îi sunt dator, s-o stăpânească până la adânci bătrâneţe când or îngroapa-o urmaşii cu i-podu’ (sau ce dracu se va mai inventa până atunci) în mână!

6 gânduri despre „să trăiască mortu’!

  1. Mă făcuşi să mă simt la fel de prost ca-n liceu, când mă scăpa câte-un „să moară mă-ta” faţă de unul care nu mai avea mamă. Da’ după aia mă făcuşi să mă simt bine. Şi încă nu terminai de ascultat 🙂

  2. da’ playlistul vietzii cand il faceti? la capitolul asta stam cam prost…cu organizarea timpului prezent.

  3. hai, măi, mişule, ce dracu? aşa sensibilos să fii?! bine c-o dresăşi că mă sinţeam eu prost altfel.

    gorzache, mai uşor cu duhanitul! bună alegere, mein kamarad! altfel… vom vedea

    alicio, păi tu eşti inclasificabilă, mamă, la ce te mai căutaşi printre categoriile astea?

    alina, asta e o idee bună. cu playlistul. fă-l tu în contrapartidă.

Lasă un răspuns

