x x x

noaptea trecută mi s-a părut că toate sunt prea la locul lor
trebuia să ies din starea asta prin dereglarea simţurilor
atunci am scos vaca în grădină şi-am luat-o la bice
până la sânge am bătut-o şi mă gândeam cum te sărut pe tine

până la sânge, dar vaca nu scotea nici un sunet, mă privea
cu ochii ei umezi iar clopoţeii de vânt din coarne
îi dădeau un aer viril, un aer de fachir detaşat, chiar flegmatic

o, dumnezeule, toate rugile tale nu o pot scăpa
simpla ta prezenţă în frunzele de corcoduş mă înverşunează
deşi toţi îşi întorc faţa către tine, toţi vin pieziş către
degetul tău mare, eu mă duc către puţinele incertitudini
şi-ţi las ţie tot ce e mai preţios prin vaca pe care mi-ai lăsat-o

pentru că viaţa trebuie să aibă dunga verde a foii de dictando
când începi să o scoţi din craniu să pui degetul exact
pe locul în care nimic nu mă face mai agresiv. decât dragostea
pentru că din dragoste nesfârşită nu am omorât vaca
şi nici din tine n-a ţâşnit sângele, deşi te-am privit atât de mult

9 gânduri despre „x x x

  1. si totusi….de unde atata rabdare si atat de multa nerabdare ?…ca doua amante una induplecata, cealalata neiertatoare, biciuite amandoua.
    si de pe burta vacii firicelele de sange au ajuns pana la mine in pamanat.
    o sa-nfloresc mac.

  2. hahaha, halina! aici numai vaca e importantă, restul e butaforie. iar răbdarea e a domnului. infloreste mac, daca vrei. sau iarba. pentru ca identificarile sunt totdeauna ciudate. si abominabile.

  3. din cate stiu eu, nu esti un mare bataus…! sa fie oare asta vaca mancatoare de carti de joc??? daca da, atunci te inteleg, daca nu, inca astept explicatii!

  4. Mi s-a-ntamplat odata ca o privire sa m-atinga intr-atat de adanc, incat tasnira-n mine, dintr-un colt uitat si sigur deja prafuit, lacrimi de sange. Nu intotdeauna intuim pana unde ne-ajunge privirea si ce dare intortocheate lasa-n urma sa. Vaca ti-o adapi cu apa vie? Daca da, rogu-te, pastreaza-mi si mie niste stropi intru ablutiunea sufletului. Cat sa-mi spal funinginea de pe crestet si sa ma trezesc din visul involburat in care timpul ma tot tine legata cu sforile masurii.
    O urare? Trai-ti-ar vaca, Dane! Si dragostea nesfarsita..

  5. alice, alice, ţi-a rămas mintea cu vaca din copilărie? o fi ceva şi din vaca aceea pe-aici, parca vasilicavaca o chema, dar era mult prea placidă, aşa că a fost îmbogăţită cu caracteristici genetice moderne. dacă ai înţeles explicaţia, dacă nu… mai încercăm.

    rotocol, vaca nu-mi spune mie cu ce se adapă, nu e treaba boului de unde bea vacile apă. haha. în rest, merci de urare şi să trăiască şi vaca ta!

  6. Sa-mi traiasca si sa creasca ! Mai nou se hraneste chipurile cu naut, iara cand si cand cu migdale. Da’ tot vaca ramane ! Degeaba incerc eu sa-i vorbesc printre rotocoale de-o tigara, caci ea aude doar ce vrea si vede doar brumarea,asezandu-se cand tantosa,cand umila, pe „scaunul Domnului”. Maine am sa-i cumpar negresit o sapca albastra si niste mocasini din piele de crocodil.
    Hai ca de nebuna o iau pe aratura….:)

    Ganduri bune, Dan! Te citesc cu placere, astfel ca voi mai da tarcoale …

Lasă un răspuns

