spaţiul dintre dinţi e un rai

soarele amestecat cu ceaţă pe lângă arborii de tuia care picură şi stalagmitele curg spre port unde doarme un câine, urc scările în genunchi când latră şi-mi explic ce-nseamnă lumina asta a oraşului pentru un om crescut printre copaci de câmpie, nu pe treptele astea de lut pe care m-am jucat cu alcoolul, urc scările şi latru la oasele din muzeul de istorie, la semiluna din vârful moscheii şi gheaţa se topeşte, gheaţa alunecă spre mare, gheaţa va ajunge repede în maţele mele şi acolo va descoperi o lume mai bună cu locuri de joacă pentru copii cum au atriumurile clădirilor de pe faleză, oooo, da, cei care latră se pot linişti mai repede atunci când ceaţa face rotocoale până în mijlocul irisului

sunt lihnit, nu există azi fructe pentru mine, nu există azi ceară din fagurii albinelor care se aşază pe piele, se tot strâng morman, sunt un creier care curge şi cu care gândesc că aceste culoare străbătute în fugă mi-au lăsat miere în nervurile palmelor. strig, latru, strig iar ecoul care vine după ce toată gheaţa s-a topit e ca o casă goală. ştiu că mă pricep să iau sunetele dintr-o parte şi să le duc dincolo fără să mi se pară o povară, dar aceasta e o lume a paşilor foarte mici şi intrarea în galerie nu seamănă cu orele în care stai cu capul sub plapumă şi respiraţia se aşează cuminte în picioare. scânceşte

atunci marta m-a întrebat de ce îi cad dinţii şi eu i-am spus că dinţii sunt aceste cuvinte. să le înşire pe pernă doar după primul vis urât, doar după prima înjurătură pe care un dumnezeu micuţ nu te lasă s-o porţi duminica

Lasă un răspuns

