omg, is kenny dead?!

17 gânduri despre „omg, is kenny dead?!

  1. răzvan călinescu, dacă mă mai ameninţi o singura dată, vei suporta consecinţele porcăriilor pe care le faci. am răbdat până acum acţiunile creierului tău bolnav, dar este ultima dată când ai îndrăznit să mă ameninţi cu moartea. si daca nu te potolesti, crede-ma ca o sa regreti amarnic. îţi promit!

  2. astept un loc unde sa discutam toate marsaviile pe care le suport de mai mult de 10 ani.

    Putem sa ne vedem chiar si in locuri oficiale daca te tine constiinta.

    Tu mi-ai facut un RAU efectiv eu doar te-am amenintat.Vom vedea ce vor spune INSTANTELE cele lumesti si nelumesti.

    Te invit de aproape 3 ani sa punem datoriile la punct.

    Ma asteptam sa regreti tu, tot ce-ai facut fata de mine, dar unde nu e, nu cere…. m-am obisnuit.

    Te astept.

  3. mai bine te-ai duce să ceri un ajutor specializat. datoriile şi celelalte simptome din capul tău le reglezi singurel, în liniştea unui tratament. ai umplut spaţiul virtual de tot felul de fabulaţii, stai zi de zi să vezi cu cine intru în contact pe bloguri şi arunci mizerii pe-acolo. mi-am zis că te plictiseşti în viaţa ta ternă şi ţi-ai găsit un hobby. m-ai ameninţat de nenumărate ori, ştiu că eşti prea laş să faci ceva din ce tot bângui,dar ai ajuns s-o ameninţi şi pe marta cu moartea. abia aici mi-am dat seama că nu eşti sănătos. eşti tată, nu? cum îţi poate trece prin cap să mă ameninţi c-o răpeşti, c-o omori sau mai ştiu eu ce aberaţii?! cum dracu să gândeşti asta? dar gata, ajunge. pune capăt mascaradei sau se va termina foarte prost. vrei să vorbeşti cu mine? ce mai ai de spus? nu, n-avem ce vorbi, eu ţi-am spus ce-am avut de spus. doar ţine bine minte, dacă vei ajunge vreodată să mă priveşti, va fi grav.

  4. te astept in continuare la o discutie care sa puna capat conflictului.

    daca nu voi face tot posibilul ca acel GRAV sa vina ca sa te privesc in ochi.

    nu esti tu diavolul de care sa-mi fie frica.

  5. imi cer scuze ca ma amestec in discutie, dar daca personajul acesta patetic e real si nu o strategie de marketing, ai vrea, te rog, sa-i propui sa participe la proiectul meu ,”doom day”?

  6. noemi, dintr-o pură întâmplare, n-am ţinut socoteala câţi dintre prieteni au presupus că folosesc o politică de marketing mai ciudată. ba, câţiva au vrut să mă tortureze până recunosc. dar ţie pot să-ţi spun dacă promiţi că nu mai zici la nimeni. e prietenul meu imaginar din copilărie. l-am redescoperit acum. dacă vrei, vorbesc cu el să stea cuminte, să nu vorbească urât şi să coopereze cum trebuie în cadrul proiectului tău. deşi în ultima vreme e foarte agitat. :)!

  7. Hmmm, daca l-ai tinut ascuns din copilarie pina acum, cred ca nu-l vei convinge usor sa coopereze si va ramine agitat in continuare! 😉

  8. ah, nu, dimpotriva…as vrea sa nu-i dai niciun fel de instructiuni, nu-i limita in niciun fel creativitatea, e foarte important sa se simta lejer si sigur in pielea lui. viata poate fi atat de nedreapta cu excentricii, nimeni nu mai are rabdare sa ia in serios adevarurile fundamentale , dar trebuie ca cei din urma sa fie si ei cei dintai, trebuie sa-i vada si sa-i asculte si pe ei cineva, e atat de cruda indiferenta celor puternici…

  9. amt, se poate să ai dreptate, mai bine nu mă bag deloc.

    ok, noemi, atunci te las să te descurci singură. am încredere. ai scos oameni şi mai rabalgiţi ca mine la liman. şi, vorba aia, ce mai e un prieten imaginar în ziua de azi? un fleac!

  10. bai tataitutule, aici este un blog de literatura. asa ca te rog sa respecti acesti oameni. vezi sa nu te calce mascatii cat de curand. acum pe bune, chiar vrei sa imi adun echipa si sa iti rupem capul. nu am mai batut de mult pe nimeni si tare as vrea. dar ai tu bani de dinti ma? fii atent termina cu porcariile ca poeti-poeti dar te vom bate subtil rau de nici nu vei sti de ce esti asa schilodit de la bataie, de la bataile inimii tale plina de ura? acus-acus ne urcam in tren si venim sa iti facem o perchezitie, vrei si mandat pe 30 de zile. chiar vrei sa se gaseasca vreo 2 kg de heroina la tine in casa?

  11. Jorje, (read H-orH-e) please watch your language.
    May it sound avantgarde, it’s still ghetto slang (Constant-ianish, perhaps). Far from what dannish suggested you should have written. Or thought.
    It’s in black and white and you should mind your business. It’s misleading to use self-defence when nobody is in dire need.

    Kisses! To all!

  12. DA mai omule sunt perfect de acord. dar aici nu e loc de asa ceva. tu implici lumea publicand in spatii publice sa ia parte la dialog. scrie-i pe mail.

  13. Were you 2 address me, then it’s an obvious change of thoughts. For I’m not sure.

    Yet, the problem bloggers / vloggers do not get properly focuses on the ordinary fact that a personal blog is far from being PUBLIC. It’s the owner who decides whether a comm is posted or not. And this makes it PRIVATE. Like an e-mail. The communication means you suggested.

    Still, this charade may have a purpose. Otherwise there’s no logics in the posted comms, not to mention the unfortunate situation in the wrong place. They, both, will get to an end, somehow. But this is not our call. It’s theirs.
    Have fun, Jorje!

  14. din motive lesne de înţeles, am înlocut fotografia în care apărea marin mincu cu alta mult mai sugestivă. îmi cer scuze celor care m’au atenţionat că discuţia de mai sus se putea purta într-o altă companie. greşeala e a mea.

Lasă un răspuns

