a miracle to come

uite, nu putem pleca amândoi
e mai bine să stea cineva acasă
să fie luminile aprinse până dimineaţa
şi să râdem aiurea de ce ni se pare aproape

când se zbate pieptul, există o siguranţă
pe care o simţim fără încetare, ceva ne face
corpurile astea mai translucide
de o comoditate stupidă şi umedă

sau când mă doare genunchiul, sunt sigur
ai căzut de curând şi nu mi-ai spus
iarna este un motiv în plus să ştim că nu
decembrie e mai mulţumit cu toate căderile tale

dar nici închişi nu putem sta, trebuie
măcar unul din noi să plece chiar dacă
în decembrie se alunecă cel mai rău
dar şi asta începe să fie o mare sărbătoare

9 gânduri despre „a miracle to come

  1. Initial, cand am inceput sa citesc am zis ca si-a schimbat Dan stilul dar spre final am vazut ca nu e chiar asa. Oricum, la prima vedere te duce cu gandul in alta parte. Faina subtilitatea, fin subliniata.

    Cheers!

  2. adică să cred că, de fapt, asta aştepţi tu, ai? schimbare de stil? te cred, şi eu m-am plictisit. salve, marius!

  3. Nu maestre, nu astept schimbare de stil. Mi-e imi place scriitura ta, insa sa stii ca as citi la tine si ceva english pe aceeasi nuanta … sa vad cum suna 😉

    Cheers!

  4. hai, măi, mariuse, eu ştiu atâta engleză să m-apuc de chestii de-astea? 😀
    deh, ai puţintică răbdare, stimabile!

  5. are un aer asa subtil de Ioan Es. Pop. (ha, ha, parca as fi ddm:)) poate chiar sunt.) apropos, de ce nu intra numarul din ianuarie 2010 al revistei Tomis in arhiva?

  6. deh, ofelia (sau ddm :D), colegul care se ocupă cu asta are o desfăşurare calendaristică specială, ianuarie i s-a blocat între sinapse, dar o să-i transmit că a uitat ceva.

Lasă un răspuns

