ora de logică

eşti o femeie mică, încapi într-un aparat de fotografiat
încapi într-o mână care-ţi trece prin păr, încapi într-un tatuaj
şi când vine toamna, mai ales când e frig
mă gândesc că degetele tale au miros de tanin

şi adormi numai spre dimineaţă

te uiţi prin lentila aparatului
ronţăi seminţe deasupra blocurilor cu picioarele ghem
vorbeşti mult, vorbeşti foarte mult până
te-aud ca prin vis, a picat o faţă de pernă de la balcon
câteva zile nu mai ai linişte, aproape borăşti
chiar curge sânge din tine, e ceva inocent
în sângele ăsta sau nimic important dacă-l verşi

dar pot să-ţi fac un suvenir din scoici şi melcişori
sau pot să cumpăr ţigări sau cafea
pot să fac o grămadă de lucruri cărora
li s-a pierdut sensul cum pierzi primul dinte
şi apoi să mă gândesc că e ceva în tine
ce nu-mi dă linişte sau vibrează până adorm

6 gânduri despre „ora de logică

  1. Ţi-am lăsat un comentariu şi pe fdl pentru poezia asta. Lăsînd la o parte cuvintele preţioase cu ajutorul cărora aş putea să expun fărîma pe care am înghiţit-o pînă acum la Litere, şi să încerc să par vreo deşteaptă, declar că sînt impresionată de poezia ta. Am mai citit cîteva, şi mi-au plăcut şi ălea. Dar asta m-a atins în mod deosebit.

  2. O! sigur că vreau să fiu anunţată prin e-mail cînd se mai postează aici. Îmi cer şi scuze că am uitat să bifez de prima dată.

  3. mulţumesc frumos, văzusem comentariul, mă bucur că ţi’a plăcut ceva din haosul de pe’aici.

    altfel, între blogroll şi vodpod e o chestie pentru email subscription, poţi lăsa acolo un mail.

Lasă un răspuns

