vaca citeşte volume de poezie

am mai rabdat puţin şi m-am ras în cap
am capul oval şi urât, ca o ghiulea
am ieşit cu ghiuleaua în stradă
parcă eram fat man
purceluşul aruncat de americani la nagasaki

şi neexplodat
s-a făcut gol în jurul meu
m-am aşezat pe bordură şi-am aprins ultima ţigară
a trecut o maşină din care se răcnea
că hainele de piele se pliază mai bine
pe viitor

da, aveam un organ nou pe care trebuia să-l acopăr
ai vacă, ai probleme
mi-a şoptit o voce interioară care nu era a mea
era mai subţire, mult mai subţire
oraşul aproape pustiu amplifica sunetul
în capul meu funcţiile distopice lingeau neuronii

mintea ta e o vacă grasă şi bărbierită
ţeasta ta e un viţel care-a ieşit din ea
hăhăhăhăhăhăhăhăhăhăhăăăăăăăăăăă
cine se mai sperie
de voci interioare în secolul fantomelor?

şi de ce toate personajele sinistre
ieşite din vacă sunt rase în cap?

după un colţ a apărut cosmin dragomir
ţopăind ca nosferatu dar cu zâmbetul
lui mickey mouse
apoi gorzo după un alt coţ cu faţa bonomă
a marelui chihuahua

le-am spus ăstora
dacă apare şi răzvan teodorescu
îmbrăcat precum hamlet
înseamnă ca vaca a luat-o razna
şi, undeva după colţ pândeşte chiar ofelia
care ofelia, care ofelia, a întrebat dragomir
ei, ofelia prodan, a rostit gorzo şi mi-a întins primul lui volum

10 gânduri despre „vaca citeşte volume de poezie

  1. Devine cam prea boring chestia asta cu vaca. In x texte si n versiuni sau y conjuncturi. Treci peste, ajunge. Serios.

  2. walker… dracu ştie! sau vaca.

    alice, nu, e invers în viziunea mea. ai probleme, ai… vacă la cap!

    anonymous (sigur nu eşti albumul trupei tomahawk?), se poate să ai dreptate, mare dreptate. vaca asta e prea cumsecade s-o târăsc eu prin texte-versiuni-conjucturi. o s-o las în pace.

    ddm, iar ai căutat „ofelia prodan” cu prietenul tău google, nebunaticule! bine măcar că te-ai amuzat.

    ioan, da, crud adevăr! şi drastic. o să fie şi mai interesant când voi sacrifica vaca. trebuie să scăpăm, fiecare în parte, de vacă.

    merci de treceri! şi răbdare.

  3. kiky, te-ai lovit rău! să ceri un preşedinte de la vacă… hahaha! deşi, la câte speranţe mai avem…

Lasă un răspuns

