盆栽 şi GOD

am plantat un bonsai în buric, fumez şi-l privesc
în fiecare zi cum îşi întinde crenguţele
i-am povestit tot ce ştiu despre asia să se simtă acasă
am luat cd-uri despre india, china, japonia

până şi cursuri în toate limbile asiei
am cumpărat şi-o pisică birmaneză să-i toarcă
deşi până acum n-a scos niciun sunet, bonsaiul
a zis că-i mută. bonsaiule, tu vorbeşti
doar despre pisici, pisici şi peşti sidefii
iar dacă-mi vorbeşti din nou despre asia
ei, atunci o să tac mâlc cum tace pisica, vezi

fumez, îl privesc şi tac, probabil ştia mai multe
decât mine despre asia şi m-am făcut de râs
dar despre europa puteam să-i spun câteva
mi-a tăiat-o categoric. de parcă se grăbea:
nununu! tatăl meu trăieşte pe o stâcă lângă braga
un bunic a fost prietenul părintelui pedro
maria boss, l-a însoţit pe muntele corcovado
unde e acum statuia lui cristo redentor
am un străbunic în antile, altul într-o staţiune
norvegiană din antarctica, un frate în australia
altul în suedia, l-a văzut chiar şi pe bivolaru
cum stă şi nu mai face nimic, nici măcar yoga
o soră la casa albă, câţiva verişori la johannesburg
să-ţi mai spun despre stră, stră, stră-bunicii mei
chiar până la facerea lumii, vrei asta?

ajunge, ajunge… m-am simţit umilit, gol
acum vorbesc doar cu GOD, da, cu GOD
mă înţeleg mult mai bine, puteţi încerca
şi voi. GOD mereu e singur şi disponibil

3 gânduri despre „盆栽 şi GOD

  1. walkeronsky, vina e a ei, ramâne mereu modernă, mama ei.

    horhe, a fost dj, nu mai e, cred că i-o fi ajuns cât a mixat.

Lasă un răspuns

