dansează elanul românesc

în ţara noastră nu avem elani şi mi-e ciudă
de când am văzut unul tare frumos în armată
trecea prin pădure maiestuos
spre popasul de pe dn 66

atunci aveam doar zimbri în ţara noastră
doi în libertate, bătrâni şi băşinoşi
în parcul naţional de la haţeg
li se auzeau mereu băşinile iar balega puţea
până-n cantină
am vrut chiar să organizăm un desant
şi să-i chilărim fără ezitare
dar în ultima clipă ni s-a făcut milă sau somn

şi-acum mă admir pentru ce farsă mi-am făcut
eram un tânăr soldat cu akm
în postul de santinelă 47
sătul de ţigări proaste şi labă
ceea ce mi-am închipuit că e un elan
era cerb lopătar cu un defect la coarne

(dedicată lui mihai beniuc)

5 gânduri despre „dansează elanul românesc

  1. ah, ce s-ar mai fi bucurat tov. Beniuc… ca un copil cu defect la ombilic!
    mă bate gândul să-i dedic şi eu un rând. că poate, cine ştie ştie…

  2. păi, mugure, cred că tovarăşa beniuc ţi-a scăpat neparodiată până acum, aşa că ia măsuri. mai ales că se pretează în aşa hal… salve!

  3. Fain poem! Dane, cum sunt la vânătoare de bloguri care spun ceva, mă felicit că l-am găsit și pe al tău.

Lasă un răspuns

