romanian trip syndrome

la ieşirea din mamaia am intrat cu maşina într-o vacă
vaca s-a întins pe capotă
rănită
ce facem cu vaca asta rănită

ce facem cu hemoragia ei
dacă am rupt kundalini-ul în ea

am ajuns la staţia de taxare mazăre
vaca dormea ca la reanimare
rănile i se uscaseră de la vânt
nările i se uscaseră de la vânt
dar o ajutam noi
îi făceam vânt cu ştergătoarele de parbriz
şi-i aruncam pahare de şpriţ între coarne

vaca n-a vrut să plătească taxa mazăre
n-a vrut să coboare de pe capotă
cum să intrăm în mamaia sub o vacă

aşa o vacă rebelă nu am mai văzut

aşa că nu am mai ajuns în constanţa
stăm în camping la năvodari
şi aşteptăm să treacă criza

(dedicată lui woody allen)

7 gânduri despre „romanian trip syndrome

  1. Domle Mihutz,sa traitzi,si vaca de asemenea,daka,n-or mancao croko edilii verzi,desi mai bine k tot atzi kilerit-o far mila shi far sila mai bine trimitetzine-o noua la unitate Domle Mihutz, ca o halim cu mazare,fiarta,fripta,borsita,orikum o vor ortacii mei, buna sa fie, k la gatit ne-om descurca noi.Dar mneata si amicii vad k atzi udat-o deja cu shpritzane,e fragezita deja, taman buna ar fi.Acu faceti Domle pomana pana la capat,sa fie si Don General satisfakut(s-au il facem noi pan o plezni pielea lui tabacita,k coarne avem HAHAHAHA), shi trimitetzine shi din spritzanu ala de crama murfatlar,k asa mai il ungem shi noi pe Don G(nu punctu G!!!!,sa nu cititi greshit, shit!!!!) shi mai prindem cate-o permisie,sa venim shi noi la mneatale la mamaia,navodari,corbu,vadu,vama sau ce o fi,k vaci shi boi sigur egzista peste tot,nu-i asha, Domle Mihutz?!?
    Nu va zic Domle Mihutz,plecaciune,gradu meu,c-o dam de gard apoi shi ma kasapesc ortacii mei,se crizeaza!!!!
    Dar,na,k era sa plec shi nu intrebam,ma scuzatzi ca am tupeu de bou:da de ce i-atzi scris-o lu ala woody,ce are-a face ciocanitoarea Domle cu coada vaci???!!!

  2. eu m-as baga la vama cu un taur la protap. am pofta de pastrama de oaie… dis de dimineata.
    a si pentru ca a fost seara noaptea mea dedicata armeniei, mugur stie mai multe o sa/ti spuna el… cauta pe google sau pe my space / aramazd/- combina rokul industrial cu muzica traditionala armeana. iese ceva bun.
    si ti-as mai da inca cateva trimiteri dar sunt obosit .

  3. mi-a placut textul asta, dane. dincolo de ludic si sentimentul „ne relaxam gandim problema” e acea atitudine usor boema, usor absurda, care ii sta bine poetului
    mai vreau de-astea!

  4. tavi, mooooooooo!

    don veteran, vaca nu mai trăieşte, a murit după ce a citit ce aţi scris domnia voastră aici. dacă-mi daţi adresa unităţii, o trimit cu plăcere, am mai ţinut-o un pic până au analizat medicii cocteilul băut înainte de a-şi da obştescu sfârşit. că şpriţ n-a vrut să bea, dar coctail da. bad cow!
    woody şi vaca?! păi, are, dom’le, are! sunt elemente ale faunei spontane.

    ovia, hai, mă, nu fi viţel şi tu! numai la haleală şi muzică te gândeşti şi vaca e moartă-n coteţ. sau dracul e pe noi cât vaca. sau să moară şi vaca vecinului. sau… şi câte şi mai câte. buni armenii ăia, a propos!

    dorine, la dracu, şi eu care voiam să oripilez lumea! e nasol dacă ţi-a plăcut, înseamnă că mai am de lucrat.

    merci, bă, ‘ţi-ai dracu de simpatici!

  5. da, acum imi amintesc, dane. eu te-am auzit recitand poezia asta pe un link, nu mai tin minte care…
    cand eram mic, la vreo 5 ani, sambata pe TVR era un serial – MANNIX… cand incepea, eu ii strigam pe toti din casă: ”veniiiiţi, că începe joe mannix cu vaca la lmunte!” mă inspira frate-meu, un belfer cu 12 ani mai mare., el era cu poantele, si de la el invăţasem să devin si eu pontos…. deci am si eu o vacă in amintire, cu toate că fictivă…
    de poezia ta nu stiu ce sa zic, ca nu am cultură in domeniu. adica nu prea mă pricep la zootehnie… nu-mi pică fisa in privinţa referinţelor şi nici nu mă dau in vînt după reportaje ”la botul calului” (sau la botul vacii). oi fi zicand tu ceva in poezeaua asta, că nu degeaba ai deschis gura atatea strofe…

  6. dar woody allen cu ce ţi-a greşit de i-o dedici? ce vrei să insinuezi?
    aici, oricum, s-ar potrivci bancul ăla cu boii, pe care ti-l amintesc.
    ion îl vede pe gheo abătut.
    – ce-ai păţit, mă gheo?
    – păi mi-o murit bou’…
    – eeeee, lasă, caută ion să-l consoleze, nu te mai necăji, că aşa ne ducem toţi, unul cîte unul…

Lasă un răspuns

