some say we shall overcome

mi-am luat un robot de bucătărie prea zgomotos
un lcd care sfârâie, mă simt ca într-o gară
greyhound-battery park station
cu un gaijin bar strecurat în incintă, forfotă în jur

îmi vine chef să călătoresc, o reacţie firească
a convalescenţelor, plimbarea prin salon
în jurul patului galben în care au mierlit-o grămezi
de good fellas care au făcut tot
poate şi călătoria într-un picior în jurul lumii

trecerile se fac uşor, un fel de zgomot christian death
învechit, altfel întâmplările rămân personale
călătoriile sunt un câine cu picioarele din spate amputate
şi curul pus pe un dispozitiv cu roţi
tot felul de strigăte în urmă
e bine să-ţi închipui că eşti câine şi că ai
o tinichea legată de coadă, fugi, fugi până crăpi

de-asta visez magazine în aer liber, câmpii de aparate electronice
pe care le poţi încerca lângă un însoţitor care-ţi explică
avantajele pensiei private
sau amănunte despre cultul maori, o scenă cu apă plată
completezi hârtii, formulare, mai iei un bob de strugure
plasticul e fierbinte, aşa trebuie să fie şi carnea femeilor
din reclame, de asta
electronicele te pot salva altfel

sorin, după ce i-am spart capul, mă punea să mâ uit în tăietură
trăgea de labiile rănii şi striga: vezi, vezi, vezi ceva
du-te dracu, nu văd nimic, m-ai înfuriat
dar tu tot frumoasă erai, priveai cum futeam capete în zid
şi prăjeai cartofi lingându-ţi degetul arătător
şi-atunci a lovit şi geamul de la bucătărie cu pumnul
putea să moară, putea să moară ca prostul

nici el n-avea bursă, eu nu mai lucram
nu mergeam la şcoală, nu stăteam în cârciumi, nu mergeam
la cenaclu lui ianuş după ce am auzit-o pe ioana baetica
masturbându-se la dracu-n praznic
într-o baie cu tavanul decojit, eram beţi
domnişoara băieţaşu, dumneavoastră aveţi bursă
de-o vodcă
măcar de-o votcă

şi n-am fost atunci în spital, eu nu cad, eu nu dorm în canalizare
doar l-am uitat acolo pe sorin şi-am plecat
cum uit şi-acum, mereu uit să fac lucruri
care nu se cunosc, ceilalţi nu le văd
doar eu tot ard pe dinăuntru de nerăbdare
ca şi cum te-ai întoarce şi eu aştept pe aeroport
prin terminal apare o targă

Lasă un răspuns

