mai cred că

ar trebui să mergi mai des cu mine pe stradă în
alunecarea asta a unui vânzător care împachetează
carnea, adică am fost o vreme măcelar
şi podeaua se mişca sub mine, se ducea înapoi, eu

trebuia să merg, să întind mâinile ca într-o melodramă
să iau în braţe pe oricine sau să mă izbesc de perete
dar slujbele astea grase se termină repede
sau vechiul oraş degajă acelaşi fum dimineaţa
un plămân uscat între blocurile din jur şi drumul
se scurtează, semnele din tocul uşii îmi amintesc
că am fost din ce în ce mai mic, că lumea
se desfăcea, un scurt metraj sahia despre animale
inofensive, abia ucise, calde şi hrănitoare
dar nu-mi păsa cum erau ucise, tranşate
poate când treceam pe lângă cimitirul ghencea
hardughia autobuzului îmi părea un animal
care se duce singur spre groapă, apoi
spre seară mă cuprindea o foame de iarbă
îmi venea să m-aplec printre plopi şi să pasc
ca unul care se duce în fiecare dimineaţă
printre alte animale, la tăiere sau la slujbă

2 gânduri despre „mai cred că

  1. Sa traitzi domle mihut k vad k mergetzi la taiere sau la slujba.M-atzi umplut de iarba cu poezia dvoastra domle k nu am intzeles nimik,nimikaaa.Ce are domle animalu cu ghyencea(parca era cu iankului data trecuta au ma strangea chipiul) cu autobuzu si cu foamea, k imi vine sa pasc si io cu mata akolo.Camp avem si il batem.Mai ales noi ashtia pe kanikula mai shi transpiram.Iar lu mata uite itzi vine de poezie.Pai sa ne traiesti atunci shi sa-tzi pese de animale domle, asa kred eu k e mai bine. De animale.K de oamni nu merita.Is mai animale ca animalele.Shtii shi mata.Parol.Shi mai scrie domle mihutz mai scrie ca una pe luna e cam putzin zic io necunoascator de d-astea grele ca ale lu matale.Shi dak nu scri,atunci la bere cu mata,kanikula ucide nu animalel,neuronii. HAHAHAHAHA!!! Sa te pazeshti, sa traieshti bine!!

  2. don veteran, şi eu care mă gândeam că eşti aglaia veterany şi te pricepi la poezie de rupi… dar dacă zici că n-ai înţeles nimic. acum ce să fac, să mă apuc să explic? no, poate vă strângeţi mai mulţi din ăştia cu chipiu şi o puneţi de-un cenaclu. încet-încet, veţi ajunge să se implementeze vreo glandă poetică prin organismul uman al ‘mneavoastră. de păscut, acum că e iarba mai crudă, e numai bine, poftiţi de luaţi troscot. scriu puţin că pasc mai mult şi nu am vreme şi trebuie să mai fiu atent şi la digestie, că după aia mă trezesc şi eu cu băsescianisme d-astea, „să trăieşti bine”. ca să nu mai zic ce înseamnă boc în turcă. salve, don’ veteran, ne mai vedem peste pârleaz!

Lasă un răspuns

