sirene celulare

a fost vremea proastă zilele astea
prietenii mei se tem de zilele în care soarele
e burta unui melc cenuşiu atârnat de cer
ne-am plimbat cu bicicletele prin ploaie

am făcut un grătar pe bloc şi am băut bere
şi ne-am gândit că nu trebuie să mai bem
să nu mai fumăm, nu, nu din cauza vârstei
apoi au început să sune telefoanele
şi am răspuns toţi cam în acelaşi timp
voci de femei ne ademeneau
ne spuneau să le băgăm mâinile în chiloţi
şi toate chestiile alea care-ţi dau erecţie
în mod normal, dar noi ne uitam unii la alţii
îngroziţi, nu scoteam nici un sunet
sub norii care aproape treceau pe la tâmple
am pus telefoanele pe speaker şi
nu ştiam de la ce ni se trage
eu am început să fac tot felul de scenarii

m-am gândit că varianta asta de sex în grup
e o şmecherie a serviciilor de telefonie mobilă
şi am privit insistent să văd care zâmbeşte
care se trădează, care e nemernicul
apoi mi-am dat seama că singurul care zâmbea
eram chiar eu şi mi s-a făcut jenă
de glumele proaste pe care le fac uneori

2 gânduri despre „sirene celulare

  1. nu mai fa glume proaste!

    super textul. mi-a descretit fruntea, ochii la ora asta. si micul si berea pe bloc… asta ma duce cu gandul in urma. de fapt pe bloc este un alt loc. spre un alt loc . pentru mine.
    si ptr. tine.
    o gluma. dar in spate …”am băut bere
    şi ne-am gândit că nu trebuie să mai bem
    să nu mai fumăm, nu, nu din cauza vârstei”. este vorba de mai multe motive. si semne de intrebare. fiecare are menirea sa se gandeasca la ele. pe bloc sunt mai aproape de un aer rarefiat.

  2. nu vreau să le mai fac proaste, ovia, dar vocaţia… iar dacă te-am înveselit, voi continua. şi nu mai gândi atât de mult că se rupe ceva-n tine. salve!

Lasă un răspuns

