aulin provoacă ninja

am o mie de motive să ştiu totul despre nevralgii
migrene, cefalee şi altele
mă lupt cu ele, încerc să le înţeleg
inclusiv vocaţia pentru blânda suferinţă

îmi imaginez că vine din catacombele nervilor
în care le iau de piept fără tranchilizante
le fac personaje negative şi le înfierez
tipologia blăstămată

toate sunt ale dracu’ de puternice
şi e sâcâitor să ştii că o durere de măsea nu e mortală
că o migrenă nu e cauzată de vreo tumoare
sau că în grota unei cefalee
nu e un pitic cu târnăcop şi felinar
ce sapă, sapă, sapă
sau nişte ninja d-ăia care sar incredibil
şi aruncă steluţe în toţi centri nervoşi

deşi, de când am descoperit gustul aulinului
tandru, acrişor, un rege al papilelor
se duce la vale teoria mea escatologică

4 gânduri despre „aulin provoacă ninja

  1. nu chiar „aseară”, ceva timp mai în urmă. nu tot, m-a apucat o migrenă. m-am dus să iau un şaolin şi am rămas acolo.

  2. gogule, bag samă c-ai dormit strâmb şi-ai visat urât! ia, fa-te-ncoa’ să te nivelez, ‘ţi-ar apa ta să-ţi fie!

Lasă un răspuns

