premiul usr cu un sandvici din manolescu în dinţi

până ai venit tu, mi-am ros toate unghiile
şi mă dau cu alifie pe coate
barul e gol, doar nenea care ia banii de net
bâzâitul frigiderului şi geanta mea

cea mai neagră geantă pe care-am găsit-o
fabricată în trinidad tobago din piele de cormoran
aţă de papiotă şi prea puţin metal
că atât mai aveau amerindienii de pe amazon

înfuleci absent dintr-un sandvici
pui cu ardei, salată şi-un pic de pastă albă
uite, acesta e haosul în care găsesc
că ne înţelegem bine, ne putem strânge mai mulţi
vin şi câteva gagici să-şi serbeze natalitatea
dar noi vom sta cuminţi, după o vreme
agăţatul devine un fel de baba-oarba
în care accepţi să fii, în cel mai rău caz
batista de pe ochii celei mai urâte femei

ştiu, se poate fuma iarbă în centrul urbei
şi am avea universul imaginar la degetul mic
dar mai e ceva important de făcut
înainte de a se trezi toţi chinezii
să plece spre cei doi dolari pe zi
tu mi-i dai mie, eu ţi-i dau ţie
suntem băncile care se joacă de-a criza

băi, dar tu mai iei vreun premiu anul ăsta?

2 gânduri despre „premiul usr cu un sandvici din manolescu în dinţi

  1. la premiul nici o sansa daca nu ai vorbit cu cine trebuie. cu toate ca mincu poate face uneori minuni daca isi misca un pic fundul si interesul.

    cu premiul in gagici este mult amai usor. mai la indemana. mai natural.
    la un premiu din asta fabulos m-as baga si eu.

    iar asta imi place mult: „ştiu, se poate fuma iarbă în centrul urbei
    şi am avea universul imaginar la degetul mic”.
    vreau lumea la degetul mic…

  2. măi, sancho panza, cine nu te cunoaşte te crede, ai grijă ce spui! 😀 apăi, văd că, de-o vreme, o dai numai pe sex, drugs and poetry’n’roll. şi-acum depinde care e topul preferintelor. stii cum e bancul ala cu peştişorul şi arhiducele. majestate, treziti-vă, trebuie să plecaţi la sarajevo!

Lasă un răspuns

