e ca dracu

am amorţit ca dracu pe scaun
tonerul din imprimantă a secat
tocmai când voiam să scot câteva pagini
şi-mi trece prin cap

un fluviu de înjurături cum ar fi orinoco

acolo am înţeles că nu-ţi mai amorţeşte curul
înoţi cât mai repede că te-nţeapă
tot felul de arătării
am văzut un documentar despre sepii într-o zi
astea au multă cerneală

mi-ar prinde bine o baie în orinoco
m-aş întoarce foarte repede cu o sepia în slip
şi aş stoarce-o-n imprimantă

deşi, ‘tu-i pisicii mă-sii, e periculos
cea mai a dracu înjurătură e pisica de mare
ehe, vânătorul ăla de crocodili a amorţit de tot

10 gânduri despre „e ca dracu

  1. Da, ca dracu e tot.
    Ok, deci ai rămas fără surse de inspiraţie sau ai încercat să creezi o capodoperă contemporană? Pentru că am rămas confuză şi nu mi se trage numai de la silva brună. Sunt multe elemente realiste, ale zilelor noastre de care te-ai folosit, însă poezia e prea ambiguă pentru mine. Şi ştii că eu o citesc de 2-3 ori până să o înţeleg.
    Asta totuşi este peste limita înţelegerii mele, peste nivelul meu. 😐

  2. protejaza padurea, nu printa decat daca este necesar. 😛
    in rest, parca ar fi o poezie de atmosfera. simt, recunosc, e un drac dulce.

  3. ce poate fi mai frumos pe lume in aceste zile insorite de primavara, cand natura renaste la viata, decat doua randunele perdute printre randurile telegrafului?
    raspuns: trei randunele emo

  4. Revin asupra commentului anterior scris. Se pare că era de vină Silva brună…
    Citisem printre rânduri. De fapt, ar trebui să mă învăţ să citesc aşa, mai surprinzi uneori esenţa. Eu am ratat-o totuşi de astă dată.
    Acum mă simt în stare să comentez.
    O fi de la Gregorian – join me… cine ştie?

    Revin asupra poeziei.
    În sfârşit am pris mesajul. Te-ai săturat de lumea asta şi te-a prins dorul de natură. Parcă te-ai întors la începuturile vieţii de pe Pământ. Îmi plac acele comparaţii subtil realizate între cotidian şi natura în starea ei pură.
    N-am înţeles cine e aici vânătorul de crocodili, dar o scot eu la capăt şi pe asta.

    În final eu cred că cea mai a dracu înjurătură e viaţa însăşi…

  5. roxana, dincolo de orice mod de interpretare pe care l-aş trasa eu în ceea ce priveşte acest text contează ce vezi tu în el. vânătorul de corcodili e chiar irwin, cel omorât de o pisică de mare.

    mira, protejez pădurea. inclusiv de draci. de ăia dulci… mai vedem.

    dorine, te contrazic. trei cai frumoşi!

    vă salut!

  6. V-a salut si io domle mihutz dak ma mai tzinetzi minte,k nu v-am mai salutat pe anu asta kred si sint kamcu votka la cap-ma scuzatzi dar ma intzelegetzi dvoastra-am cautat iara,sa vad ce atzi mai scris de romii aia din alea sociopolitice de prin ziare,dar nu atzi mai scris decit dastea la care io ca veteran sint la loc komanda domle!”!
    =)))))))))) V-a lasat imprimanta si atzi injurat orinocoriceshte cu pisici criminale. Io asta am intzeles- k nici nu atzi reushit( shit!) sa umpletzi kartushu, asha-i si la noi domle ramai fara glontz egzakt cand ai chef s-o tragi nuuuu??? Tragi cu pushkoiu nu ia foc stitzi dvoastra nu mai explik aku
    V-a salut cu respekt domle

  7. don veteran, ete, da, asta cu tuşul din imprimantă chiar devine o problemă majoră şi, după cum ai semnalat şi matale, rămâi cu ţeava goală. mă bucur că la loc comanda, pe loc repaus, matale treci p-acilea fără ezitare, laşi şi urme de praf de puşcă. nu mai scriem cu rromi că la câtă idioţenie există, se intrepretează prost. s-auzim de bine!

  8. Iubeşte-mă, la dracu’, fă-mi ce vrei!
    Hai să fentăm destinul c-un nou truc,
    Să ne băgăm picioarele-n tot ce-i
    Raţional, prozaic şi caduc!

  9. mi se părea un text cunoscut. sau ceva comun. da, ştiu, intervenţia ta e inteligentă iar eu nici raţional, nici caduc, nimic măcar prozaic. sănătate maximă, cezare!

  10. Cu cat stim mai mult despre noi cu atat îndeplinim cerintele unei igiene care consista în realizarea transparenţei organice. De atata puritate vedem prin noi. Ajungi astfel să asişti la tine însuti.. 🙂 …unde te poti probabil compune…exact cum ai facut-o mai sus…
    e ca si cum l-ai iubit pe Nichita..si nu ai da 2 lei pe Eminescu.. :)…ptr ca eu asa fac..
    putini ti-ar intelege poezia… marea greseala este ca unii se simt obligati sa o interpreteze..doar din ideea…ca-i gadila intelectul.. :)…
    sanatate maxima si tie!!!….

Lasă un răspuns

