despre AutoDaFe

iniţial, volumul care apăru anul trecut a fost gândit să aibă copertă color şi ceva ilustraţii prin el. florin petcu, prietenul meu şi graficianul de la revista tomis, a zis că da, se pune pe treabă. aşa a şi făcut.
a ieşit treabă bună, numai că, mai multe motive (costul volumului cu copertă policolor, seria în care apărea volumul – încă trei autori – a fost gândită să aibă o unitate, şamd) au făcut ca munca lui florin să nu aibă finalitatea propusă. lucru pe care, desigur, îl regret. îi mulţumesc pentru efortul depus în vacanţa de la montreal, sper să nu mă înjure prea mult. puteţi vedea aici cum gândise florin coperţile şi ilustraţia.

Publicat în X.

2 gânduri despre „despre AutoDaFe

  1. ar fi aratat, intr-adevar, mult mai bine. imi pare rau ca, in privinta volumelor de poezie, editurile pot atat de putin.

  2. editurile sunt şi oglinda publicului de poezie dincolo de faptul că, în câteva cazuri, ipocrizia la care s-a ajuns e fantastică. sau sunt , în şi mai mare măsură, oglinda celor care scriu şi nu-şi pot impune punctul de vedere. să zicem că, până la urmă, am fost elementele unui caz fericit, mirela. crede-mă.

Lasă un răspuns

