ziua din care nu se înţelege nimic

fără cuvinte, nici forme goale
nici tandreţea de sfârşit învăţată pe de rost
în mijlocul unei libertăţi din fulgi
sau sclipirile din ochi

flămânde, arzătoare, cioburi înghiţite dimineaţa
e un val peste fiecare
o pojghiţă albicioasă aşează praful
muţenia împinsă în vagin

nu, toate astea nu rămân să fie ascunse
trase în spatele corpului ud
o pisică persană căzută în cadă
mai mult moartă de frică

corpul e o rezervaţie de absenţe
prin care viruşii împart stadii ale rosului
dacă în imaginaţie sunt total altceva
şi indispoziţiile reuşesc să-i calmeze
în lipsa de închipuire
când până la abstract mai e loc de stat
cât un scheunat pe geamul rece al ochiului

şi muţenia lasă, la fel ca viruşii
între oameni diferiţi
exact acelaşi gol

6 gânduri despre „ziua din care nu se înţelege nimic

  1. hăhă, se pare că finalurile e mai bune, măi, raule! finlandia?! răspund cu un… camineros haciendo camino. sauza hornitos or blue agave tequila, hombre! aiaiaiiii!

  2. 🙂
    Interesantă poezie. Îmi aminteşte de stilul unui amic poet. Sigur nu te cheamă Alex? 😛
    Îmi plac versurile astea cel mai mult:
    corpul e o rezervaţie de absenţe
    prin care viruşii împart stadii ale rosului

    când până la abstract mai e loc de stat
    cât un scheunat pe geamul rece al ochiului
    .

    Frumos, frumos. 😀

  3. păi, ce să zic, roxana, nu sunt alex, chiar dacă îți va părea rău. asta e, să nu dramatizăm. să zicem că nu ți-ai pirdut timpul degeba dacă ai trecut pe-aici și ai găsit ceva. mulțumesc și eu. frumos, frumos. deși nu pun emoticons, dar asta n-o să te supere, nu?

  4. Nu, nu mă supără. Şi nici faptul că nu te cheamă Alex. De obicei mă simt aiurea în preajma lui, niciodată nu-mi spune o vorbă bună despre poeziile mele.
    Timp am prea mult, dar asta nu înseamnă că îl pierd, iar mai ales când vine vorba de oferit feedback unei poezii/proze/scrieri, nici nu se pune problema de pierdut vreme.
    Am să te mai citesc, dacă îmi permiţi.

  5. ei, sigur că te supără, dar nu vrei să recunoşti. mai ales că, uite, ce gentilom e acest alex, avea numai vorbe bune. deh, şi ziceam de vremea pierdută cu chestiile astea de pe blogul meu, cine ştie dacă merită atâta atenţie. ok, glumeam şi eu. oricând binevenită!

Lasă un răspuns

