iuda a vândut artă

stările de veghe au distrus proximitatea ultimei meserii din lume
sunt un biet negustor de artă dus de căpăstru
iau şi bătaie când vine vorba despre cât de fals e un tonitza
dar mai învăţ ceva

mai repar ceva din ce nu e stricat
mai stau ore întregi pe fotoliu şi lumea trăieşte
într-un ritm delirant
un troleu legat de alte trolee
hârâitul şi plânsul constant al oamenilor în toată firea
e grăsimea în care înmoi pâinea şi plescăi

chiar dacă merg fără bilet pe 79
şi mi-am uitat telefonul pe salteaua rece
mă doare partea stângă a craniului şi marta pictează
pictează continuu
tot felul de falsuri pe care le voi vinde
chiar dacă ioan va spune
eşti antiproductiv, moşule

există mai multe feluri de emoţii care se caţără prin sânge
o pisică a degetelor matlasate
un ocol al propriului corp chinuit de umiditate
genul acela de obsesie care se stinge în stern
uşurătatea morfoleşte cantităţi mari de angoasă
am uitat până şi ce a fost ieri
şterg, curăţ, şterg, curăţ
mi-e teamă să nu-i curăţ şi pe cei dragi
dar ăsta e blestemul marilor negustori de artă
ei trebuie să vândă la cel mai mare preţ

Lasă un răspuns

