o atingere, o rătăcire, apropiere de teamă

am întins mâna spre ce credeam că e aproape
şi tu mă întrebai de undeva din spate
câte zile mai sunt
ce e acest aproape în care scormonim

dar fiecare din noi e făcut să primească aerul
îndepărtat de condiţia laşităţilor
mergem alături
două accidente desprinse de locul unde separăm
o viaţă simplă de încrengăturile ei violente

ne aşteaptă cine ştie ce
teama e o bătrână care ştie să citească
iar degetele boante se lipesc de ea
bătrâna conjugă chiar acum eu iubesc, tu iubeşti, el sau ea
iubeşte chiar acum

şi toate aceste lucruri pe care le învăţăm
sunt definite de un obicei prea leneş
de a cuceri fiecare cameră
în care ne-am întâlnit şi nu am făcut dragoste

dar mâna întinsă se înveleşte cu tine
fără teamă
e o bătrână pe care n-o mai duce memoria
în aproapele rătăcit de noi

Lasă un răspuns

