vampyre-presidents for dickland republic

a ieşit un negru în faţa mea
şi mi-a întins mâna
eu sunt postul, mi-a zis
care post, eu nu ţin post niciodată

mai ales post negru
postul pe post de înger
mă, tu faci mişto
nici aşa ceva nu ştiu să am
poate eşti postul de santinelă
schimbul II de la 2 la 6
acesta e singurul post
prin care am trecut
nu, sunt postul de înger
ocupat prin concurs
poftim hârtiile de identificare
ce concurs, meştere
concursul de iubire
faza a doua, cea pe zonă
care dracu’ de zonă, twilight zone
nu, dar tocmai asta e
o zonă a dracului de nasoală
ei, nu e dracul aşa de negru
ba, e, e zona de iubire cu forţa
cum vine asta, mă
păi, dacă nu mă iubeşti
trebuie să te fac să mă iubeşti
şi-abia apoi mă pot întoarce
dar cu ce ai greşit, tinere
bine, atunci te iubesc, du-te
neee, nu aşa, moşule
dar cum, trebuie să te străduieşti
băi, sadicilor, lasă vrăjeala
zău, semnezi aici în tabel
bagi seria, numărul şi cnp-ul
şi te las în pace, promit
şi după ce semnez îmi zice
hehe, te-am păcălit
sunt c t popescu-nosferatu
m-a trimis stolojan-nosferatu
să strâng 100 000 de semnături
pentru o candidatură horror
şi de-atunci mă gândesc
cine dracu e murnau
am început să cam ţin post
şi să mă înegresc încet-încet

2 gânduri despre „vampyre-presidents for dickland republic

  1. O SCRIERE COMPACTA, PLINA DE NERV, INTR-UN RITM HALUCINANT. DA, MIE IMI TARE PLACE, TINE DE LUDIC, DE TWILIGHT ZONE, DE DA-MI-O MIE, TINE-O TU CA EU MA INEGRESC, DE ALBA-NEAGRA ROMANEASCA , DE MA IUBESTE,NU MA IUBESTE.
    TI SE POTRIVESTE-MANUSA-INSIRUIREA PERFECTA DE CUVINTE INCHEGATE, GELATINOASE, SCRISE PARCA FARA RASUFLARE, SCUIPATE NU IN MOD INTAMPLATOR PE-O FOAIE ALBA!

  2. nu mă mai lăuda aşa că roşesc! sau faci mişto? umorul ăsta începe să facă victime, nu?! mulţam!

Lasă un răspuns

