lipitoarea şi calea regală

un leşin strecurat pe sub uşă
o lipitoare cât degetul vine şi se hrăneşte
te sărută şi sub urme nu se ştie
în câte zile se termină tot

regula asta de aur poate pur şi simplu
să fie doar o transformare
sau ultima săptămână de lucru
cu toate înşirate pe birou fără noimă
şi confuzia
o cămaşă încheiată strâmb
se văd bucăţi de piele
petice importante pentru care îmi pierd minţile

sau senzaţia că totul e ieftin
tu ai mai făcut asta de prea multe ori
ştii şi ce eu tocmai nu vreau să spun
chiar şi modul în care-mi sparg
personalităţile scripturale
pentru cât mai multă vedere în sens invers
pentru o condescendeţă fină
un fir de ciocolată pe toată lipsa de iniţiativă
nimic nu se rezolvă dacă mă aşez peste tine
o vreme se decid tâmpeniile din cap
să stea liniştite, apoi mai beau ceva

nu mă fut azi, nici tu nu te fuţi
e mai bine să fie linişte şi să urmăm
calendare separate sau mâncăruri diferite
în drumul lor spre inutil
e simplu să barbarizezi
să respingi
să laşi confuzia să te îmbete
mai stupid decât orice alcool
şi să nu ştii o zi întreagă ce ai de făcut
ce se poate întâmpla cu o mică distanţă
sau cu una mult mai mare

Lasă un răspuns

