şase schimbări prin pădurea curativă

scorpia se ţinuse după el prin toată pădurea
putea să urce dealurile şi să coboare
luminile oraşului clipesc
un ajutor dat mustului în care picioarele

se împleticesc
scorpia îi dicta o frază lungă

îmi venea s-o pocnesc
şirurile de copaci verzi pe sub firele
de înaltă tensiune şi strugurii copţi
foarte copţi
senzaţia că urcăm în aceeaşi răcoare
îmi venea să-i sparg ochiul în orbită
şi să-l mestec cu degetul

îmi spune ce să spun şi ce să gândesc
mă trec sudorile, mă trece pârâul
un şarpe tăiat în bucăţi sterge
albia spatelui

îmi zic, băi, şase!
asta e o scorpie amuzantă
pentru un pic de tremur
pentru o vizuină în buric
în care să intre şi să privescă
prin sticla intestinului

mă, dă-o dracului
la cărămidăria veche o frigem şi-o mâncăm
fi-i-ar mă-sa de râs

4 gânduri despre „şase schimbări prin pădurea curativă

  1. ce sa te mai incurci cu pocnitu’? o asemenea scorpie trebuie exterminata de mica, inainte sa deschida gura, sa se dea in stamba in matzu subtire, sa-ti faca arsice bunatate de digestie poetica, sa se lafaie in duplexu’gastric ca-n vizuina lu’masa, sa te tremure ca pe piftie , sa te arza la lingurica de amoru’artei, asa, cand ii vine mneai kef.
    da da, fripta din prima si halita fierbinte, pana nu recidiveaza
    pe shenker lasa-l intreg, ca-i baiat bun si vine cu angellii la sfanta impartasire
    🙂

  2. dragă noemi, îmi încep misiva de faţă prin urări de bine şi scuze pentru ochii în soare, dacă au fost, după răspuns. treburi care suportă amânare, dar… eu am alte păreri în relaţie cu scorpiile astea. şi cum am în cap o specie anume de scorpie, specie ce nu mai trebuie explicitată, un anume tratament genetic trebuie aplicat celor infestaţi, nu mai e altă cale pen’că nu avem un brus uilis să’l trimitem în trecutul mă’sii ca să vadă ce e cu maimuţele, ce se întâmplă cu gropile şi bostanii din masaciuseţ, arză’le’ar focu’ de utopii că de la morus încoace, ba alţii ar zice că te la platon, dar să nu fim aşa de optimişti, ne reprimă spaţiul vital. sau după noi potopul că, oricum, e vorba de’o ploicică bună şi’o plimbare cu bărcuţa cu motoare alvin tofler. cât despre shenker… s’a creştinat şi ăsta?!

  3. draga dan mihut, am primit misiva de sus, semn ca postasul meu e mai jmeker decat al tau, la scuze m-am uitat lung si le-am trimis inapoi, ca am polaroizi cu protectie si la ciuperca atomica, deci, pas, dar pastreaza-le bine ca vine craciunul si gasesti tu cui sa i le trimiti infipte in cozonac, so, ce spuneam?….asa, deci a murit brus uilis??? fantastic, cum pier cavalerii de alta data, , en fin ,, am aflat ca esti plecat in voiaj cu barcuta sa prinzi din urma potopul, ca te uita tata noe haladuind pe coclauri , ceea ce dorim sincer si altora, coclaurii, adica, de morus am auzit ca e country manager la life&style, cu reco bianual, iar schenker o frige pe-a lui, pe doua corzi.
    eu sunt bine merci, rontai fistic la umbra crinului si scorpionizez lumea
    vrei sa stai tu de sase?

  4. dragă noemi, de data asta îmi cer scuze că răspund prea prompt, îmi cer scuze, too, pentru faptul că’mi cer scuze, dar să trecem peste poştaşul care, treabă de disciplină socială, vine sau nu vine cu misivele, că doar nu ne raportăm noi la variaţiile lui de hemoglobină, deşi astea nu există. dar mi’a venit cu scuzele în băţ. de mailman vorbesc, le-am luat şi… poate ai dreptate, deşi crăciunul nu e pentru scuze, vreun stoic ar zice ceva de genul „la crăciun să nu treci pe la români că ignatul e invariabil înainte”. brus n-a dat ortu, dar nu mai poate, la fel si arnold. silevestru n-a putut niciodată. ei, mai rămâne cheanu. cât mai poate şi el că mi-a spus constăntain că abia-abia a scos’o la capăt ultima oară. altfel, fisticul mi’ar fi pe plac, dar ce mă fac cu narcozele de la crin că îmi fac rău la piatra filozofală de la rinichi?! ok, o să stau de şase mai la umbră, ete, găsii nişte chiparoase, mi le arătă scorpia, mai are şi ea momentele ei caline!

Lasă un răspuns

