poemele proaste se dansează

a zis că vrea să se sinucidă
poate doar să se ridice un pic
fiecare casă are zidurile reci
e drept

nici degeraţii nu se încălzesc imediat
am văzut cum cade carnea de pe ei
iar documentarele
nu se fac decât cu omeni care ştiu foarte bine
când e momentul să ştim ceva

să te ridici un pic şi să păşeşti
auzi, nu-ţi mai roade unghiile, e semn de nerăbdare
pot să verific dacă ora de dans începe mai devreme
o să dansezi cu mine primele minute
apoi se aşază uleiul pe oase
şi poţi vedea ce se află în saltele de sub tălpi
în parchetul de pe saltea
în pământul de sub pământ

fir-ar, dansăm pe un cimitir vechi
las-o dracu, oriunde ai călca tot aia e
nu te mai ridica
dai cu capul de tavanul scund
eu ce pot să-ţi spun
şi mie mi-a venit
am privit pe întuneric cum se împerecheau doi câini
în spatele grămezilor de gunoaie
evident, mi s-a făcut scârba
dar sub scârba mai era ceva
la dracu, mai era ceva

2 gânduri despre „poemele proaste se dansează

  1. E drept ca dansurile proaste nu se invata, atunci dansam poemele reusite!
    Aveti senzatia ca le stiti pe toate sau doar mi se pare mie? E ceva care nu va da pace si explodeaza printre randuri, ar fi pacat sa se piarda tocmai mesajul pe care vreti sa il trimiteti! Clar, concis, putin nesigur, mereu in asteptare. Sigur o sa aflam daca mai era ceva la momentul oportun, pana atunci traiasca inspiratia si toate formele ei de manifestare.

  2. remember, interesant cum se văd lucrurile din afară, mai ales când nu eşti sigur cine priveşte textul şi cum. bunăoară aici, poate că vocea care scrie textul e a unuia ce pare să le ştie pe toate. că dacă n-ar şti mai multe decât noi, iarăşi în aparenţă, ar fi nasol, foarte nasol. da, sunt multe care-mi dau pace şi multe care nu. şi dacă vrei să folosesc şi eu pronumele de politeţe, să-mi spui. merci, merci!

Lasă un răspuns

