scanez, duc documente în somn

nu mai dorm în ultima vreme
de sub perne fac bau mâinile şi salteaua
mă rotesc, mă duc la celălalt capăt, poate acolo
se strâng picioarele într-un ciorap fumuriu

mă uit în el şi îmi spun

ţigările şi berea neagră nu au gust definit, sunt borşite
muzica e o darabană de plumb
pe timpanul lichid şi fustele colorate din visele erotice
aproape de nări, cred că de asta nu mai dorm

se pare că toamna verifică pe degete
contrabanda de cuvinte, trebuie să conving pe cineva
apa de robinet e cea mai explicabilă punte de legătură
între starea de nesomn şi palma pusă peste faţă
picătura din ţeava de la baie se desprinde
ca acum câţiva ani perele de vară şi pământul
zbicea scurt, nici monologul de-acum
nu mă mai înghite

altfel nu se cade să am păreri, umbre pe trotuar
frisoane de dor după câte un fruct
habar n-am dacă există
dar eu îl culeg şi-l privesc

4 gânduri despre „scanez, duc documente în somn

  1. waiting while processing sau redarea starii de asteptare atenta in care se intampla mici restructurari sistemice. chiar in text.
    adica, in orice caz, o aducere a sensului catre forma care il creeaza. deloc obscur, desi nu echivoc.
    ratiuni pt car zic ok. completed, cum se spune, successfully

  2. mie conturul nu mi se pare ok. în interior se leagă chestiile, dar coaja textului e încă fisurată. nu ştiu dacă se vede încotro am apucat-o. sau dacă am în cap bine structurat ceea ce şi fac vizibil ca tehnică sau invers. bine că nu e tocmai bâjbâială. mai vedem. merci, zung!

  3. pai forma ce creeaza sensul nu inseamna ca forma primeaza sau ca a ajuns, in cazul acestui text, la varianta ei cea mai fit.
    ce sesizasem era fix miscarea asta catre o alta zona si increcam sa o circumscriu in raport de ce mi a sarit in perceptie, adica alta forma.
    oriunde e mai multa mobilitate, chiar sontaca initial, dar capabila de un dans in care sa nu se gafaie (nici din partea textului, nici a facatorului sau, ca antrenor, dar nici a mea care citesc), eu zic ca e ok.
    atunci asteptam, numaram. keep the tempo, de beat s-au ocupat altii oricum 😀

  4. hehe, cred că monologam, in fact. imi repetam mie o idee. am priceput ce voiai să spui. oricum, forma poate fi amendată fără excepţie. depinde cum şi către ce formă are fiecare deschiderea. ok, i’ll keep the tempo around the beat!

Lasă un răspuns

