nu ar fi fost altfel

m-am învăţat cu trădările, cu ritmul lor de fanfară, cu oamenii
aranjaţi după încheietura mâinilor puternice
îmi lasă un gust de tutun din maţele pipei
şi înghit, e amar şi îmi place deşi-mi spun că asta

e o atitudine frugală, un soi de libertate de mişcare
a lucrurilor care lasă pereţii goi

ascult forfota şi miezul
exaltarea maximă a drogului ce se răspândeşte
şi atent la veştile din afară
nu mai cred în furtună, alteori mă revoltam
un timp eram ce se poate numi un om otrăvit
spuma din gură vorbea de la sine, se întărea
lava se fixa pe mine

liniile firave care s-au lăţit în ochii celorlalţi
mersul fără fandare şi colţii abia ascunşi după flacăra buzelor
nu mai pot fi rupte din capriciul naivităţilor
m-am făcut subţire şi mă hrănesc până când nu mai e
nimic care să semene cu trădarea
pot da o educaţie disperată fiecărei făţărnicii

mă frăgezesc încă, mă trădez câte puţin

3 gânduri despre „nu ar fi fost altfel

  1. o data mi-ai spus ca atunci cand vreau sa cunosc un autor sa-i citesc biografia (autobiografia) si dupa care opera. Astept o autobiografie a lui MIHUT macar pe acest blog dar:
    -necoafata,
    -de la facere pana in prezent,
    -fara sarituri in timp.
    – si poate intr-o nota CURAJOASA.
    Ce zici TE BAGI BARBATESTE? Muzele tale iubite, se vor bucura si mandri cu ce baietel MARE au. Hai, hai ca asa ajungi celebru.
    p.s.
    Nu uita sa o ai (biografia) si in volumul de versuri din toamna lui 200….-201…

  2. ce confortabil e să vorbeşti de bărbăţie în spatele unei identităţi confiscate sau de pe adrese de mail care mai de care mai schizoide. ce comod e să ameninţi şi să ataci în mediul virtual unde orice frustrare dezvoltată până la absurd poate schimonosi sau distorsiona prin tot felul de ficţiuni instituite ca adevăruri. probil că mi-ar lua mult să te lămuresc să-ţi vezi de prodigioasa-ţi existenţă şi să nu mai duci grija semenilor fără biografie la vedere pentru toţi scuipătorii de venin din vocaţie. urmează să iei „chipul” sfintei tereza de aquila şi să îmi sugerezi să fac spiritism? sau al lui francisc de assisi şi să-mi ceri să-ţi înfiinţez vreun alt ordin că te-ai săturat de benedictini şi iezuiţi?! eşti anost, meştere, îţi scârţâie jucăria, e ok, te înţeleg. îţi rămâne tot spaţiul virtual să faci şi să spui ce vrea pancreasul matale, numai aici nu vei mai spune nimic. deci, acestea au fost ultimele strigăte. următoarele comentarii vor fi şterse. vaya con dios!

Lasă un răspuns

