sport

nu e bine să te întorci din drum, se poate să
rămâi înţepenit, să bată vântul exact din direcţia de unde
te poate înfrigura, obiectul pe care-l uit e zilnic recuperat
de o pală şi dus mai departe, atât de uşor se poate schimba

atmosfera irespirabilă
şi alergarea uşoară devine o pantă alunecoasă
urmele pantofilor se văd răsturnate
îndreptate spre un colţ de stradă pe care n-am mers

nu ştiu dacă supersitiţiile se colează pe harta oraşului
e un fel de oraş al spaimei
vesele, glasurile care vin prin ferestre
atât de rapid
se sting uşor în pavilionul urechii

şi mi se pare că iubesc din nou scările astea
le cobor după ce la urcare
am înjurat, vecinul de la trei, un poliţai care nu salută
m-a privit de parcă şi el ar fi uitat ceva
sportul acesta e o povară tacită
când disperările noastre cocoşate urcă mai repede
găsesc imediat cartea, chitanţa, pachetul de ţigări
geanta
şi am tentaţia de-a coborî din nou fără să iau nimic
mesajul lucrurilor simple
nu e demn de nicio speranţă că voi fi norocos
că vântul nu e acelaşi sistem de a amâna
întâmplările de azi într-o burtă drăgălaşă
a zilei de mâine

2 gânduri despre „sport

  1. ‘seara la domnu’ mihut !na-m mai fost de ceva zile prin transheea matale si na ca m-am proptit de ea acusa sa vad ce-oi mai fi facut matale cu manelele si cu riminiurile si cyborgii. da’ obzerv ca te-ai pus pe sport domle e bun pen’ burtik, yesyes balonuuu scade cind o iei pe scari susjossusjossusjos. ai dat scrisu pe sport ca tot s-au fakut de kko uefistii nostrii domle. nu stiu ce sa zic de poezie caci sportu e poezia mea. dar nu ala cind ne pune don lent sa ne aliniem pe cimp cica la cainele care-l vedem in fata.si noi alergam dupa el, el alearga rupind cimpu de frica bocancilor nostri, lentu’ urla sa ne aliniem la el, tulai frate.
    dak mata zici k vei fi norokos, io zic sa te pui in locu’ meu si a firtatilor mei! ala norok domle mihut!!
    va salut si la mai mari scarile si mai mik burtik kre va sa zik

  2. don veteran, îmi place de matale cum comentezi doar titlurile şi te iei de balonul meu. păi, de aia meriţi să-ţi scoată lentu’ sufletul pe nări cu câinele ăla şi, ce-i drept, faza e genială, poţi s-o vinzi la chinezi ca metodă de făgezire a patrupedului, chestie care-l face, cică, să fie mai dihai la haleală.
    ete, asta e norocul meu, ca nu-s chinez, că vă angajam să-mi alergaţi câinii. şi eu îl salut pe don veteran, armată uşoară în continuare!

Lasă un răspuns

