rezerva de lux şi maimuţele cyber

un lucru e simplu, am nevoie de jumătatea distanţei dintre
new york şi dublin pentru a spune
cum ajungi în rai sau la pasteur laboratories
ca o maimuţă care nu datorează nimic unei păpuşi din cârpe

doar creează o dependenţă de efedrină într-un plămân şi starea de surescitare e comparabilă cu o bunică în care ai investit
o copilărie moartă ca toanta, dar seriozitatea terorii
se dejoacă de la prima gură de aer pe care o iei după cezariană


am o perucă care mă ajută să prind crabi în ea, crabi de new jersey
când mi se face frică de sinucidere, de reţelele mafiote
care pândesc în oraşe necunoscute, de ariel şi de şeitan
de asigurările pe viaţă de la ţiriac bank, ehei, îmi dau capul
unei tinere ugandeze să-l şuviţeze, prind cleştii crabilor
de fiecare şuviţă şi în acest comfortabil ice-t skin
pot trece de orice casting, de orice grup de lilieci
care părăsesc umbra turnurilor gemene în căutarea hranei


aşa se ajunge în rai, drumul până la pasteur ţi-l poate arăta sabato
după asasinarea lui che guevara, cine ştie ce-l apucă
şi moare mâine, se duce după tot şirul de orbi
care n-au mai suportat să citească întunericul din globul ocular
şi nici tartinele cu unt, caşcaval şi file de pui


trebuie să nu mă gândesc la mine deloc, sunt prima maimuţă
ajunsă în rai, raiul acesta dintre voi şi ea, altă primă maimuţă
de după colţul unei clădiri din piaţa charles de gaulle
vine şi-mi prinde limba cu dinţii şi trage, trage, trage până când
limba e o scară atât de lungă încât oricine poate ajunge în rai

Lasă un răspuns

