crime of sand

se pare că nu suntem epave ale somnului, pânzele nu se lasă ridicate în vânt de vreme ce nu suntem reali, măturăm nordul magnetic cu picioarele încălzite şi înghiţim droguri pentru a ucide

azi am ucis un om galben cu un zmeu legat de umăr, parcase foarte aproape de mare şi se juca, m-am simţit foarte bine lângă el

mi-a spus că tinerii care fac sex pe nisip sunt ca şi el acum ceva vreme, mormane de indolenţă pe o chestie rece, inumană, ieşită din mare în fiecare anotimp, l-am sugrumat cu funia câte puţin apoi am tras puternic

l-am lăsat căzut într-o parte în valuri, şi nu dormea

acum îmi dau seama că eu am vrut să dorm puţin lângă el, măcar eu. să arunc o undiţă în valuri şi să mă mulţumesc cu plaja pustie care mişcă hainele pe noi pentru a părea vii, reali

dar tu îmi mişti corpul, pietrele omoplaţilor, le rostogoleşti, e o zi grea şi asta se cunoaşte, gâfâim sub greutatea minţilor, iar dacă totul e adevărat, vom merge prin zăpada valurilor până seara, ne putem ierta

Lasă un răspuns

