toate se-ntâmplă dimineaţa

ai zis să fiu cuminte şi ai adormit, tu ştii senzaţia de părăsire mâinile se duc spre picioare, vertebrele sunt pungi cu explozibil, buricul e o gaură în care dispar plăcerile obosite şi dacă te ling, dacă te ling în timp ce dormi şi tu mă lingi după ce te trezeşti ai ochii plini de curaj, ai putea trăi desprinsă de pereţii penibili ai corpului, de liniştea ce devine brusc un bol de apă în care-ţi curăţi gingiile şi limba, smalţul dinţilor se ia pe deget, îl pui în colţul gurii şi-l uiţi acolo ca atunci când mănânci crema de mâini

suntem cu totul altfel în gând, eliberaţi de mişcări şi de sânge. ar fi bine dacă nu s-ar trezi teama, păianjenul din colţ, am mai putea mişca o vreme în jur măcar braţele până se face dimineaţă apoi cerul senin scade, cuminţenia acestor fleacuri e o pernă de ace, o batistă cu trei colţuri pentru schizoizi, vorbeşti în somn, e amuzant şi somnul meu trece, e un zâmbet grăbit să nu vezi ridurile şi cearcănele

marta s-a trezit la aceeaşi oră, a mâncat în fugă, dimineaţa vorbeşte imediat, o poţi întreba orice, e la fel de sinceră cum ai vrea să fii tu şi cu ochii mei face ce vrea, îmi spune că are ochii mei. îmi va fi dor de ea imediat ce somnul mă va lăsa în faţa televizorului aprins, îmi va fi dor de tot ce veţi face voi atât de departe una de alta. nu pot să veghez tot timpul

4 gânduri despre „toate se-ntâmplă dimineaţa

  1. cu aşa claritate eu rămân aici. e bine, nu supralicitează pe niciunde, nici măcar între rânduri, deşi are multe printre.
    şi nu e suspendat, asta îmi place, ca senzaţie pe care o aşază între piele şi, mă rog, ce e sub.

  2. bună trecere, zung! măcar printre rânduri şi fără suspendări, cum miroşi măria ta.

  3. caut distinctia intre somn si iluzia somnului, gasesc insa un loc unde nu mai conteaza diferentele, ci asemanarile intre cateva dimensiuni ale constiintei, desi este pentru foarte multi chiar imposibil de constientizat frontiera dintre ele. citind aceste randuri, m-am intrebat cat din ce este poezie este trezire si cat somn. nu stiu daca „somn” sau ceva asemanator.
    wj

  4. whitejasmine, distincţia de care zici suna foarte interesant. e în zona aia a aglomeraţiei de conştiinţă unde gravitatea lucrurilor dispare odată cu evidenţele. poate de asta se adâncesc confuziile. şi somnul din trezire. am încercat să spun ceva despre asta în crime of sand. thnx.

Lasă un răspuns

