dar de asta ce ziceţi?

paznic

Publicat în X.

6 gânduri despre „dar de asta ce ziceţi?

  1. da, aceasta îmi pare mai potrivită, e elegantă, cromatica faină, simbolistica în acord cu poeziile, impactul asupra ochiului e mai bun, nu izbeşte, ci „cheamă” la descifrare, are trimiteri multiple, dar nu e încărcată. eu pe asta aş miza, dintre cele 2.

  2. ce e cu ”asta”? vorbiti de o coperta pentru viitoarea carte de poezii a lui Dan? Mugur știe? Mugur Grosu, hehehe… The JazzMan Artist. Dane, te-a lansat Mincu in cele din urma, sau o freaca la rece cu subventionarea?

  3. ela, ce să zic, sunt stiluri de abordare diferite. petcu e mai „fovist”, grosu mai conceptual. am prins ideea.

    x, da, uite, o să înceapă defilarea! nu, doar astea sunt. asta dacă nu mai ai tu una…

    sorine, he, dar deloc nu ştie. şi cred că despre asta era discuţia, da. şi nu, nu încă, se fac eforturi susţinute. dar aci sunt multe de spus. plus că… de ce să mă grăbesc?! hahaha!

  4. şoricel, scuze că am sărit, dar mititel cum eşti tu… însă am văzut codiţa în cele din urmă. deh, chestie de gusturi. dar nu aduce toamna ca argument că unora le place.

Lasă un răspuns

