zwastika girls

o gură de vomă, o porţie de fericire când asta înseamnă să cobori în canalizare, e acolo o femeie cu lumânări, se uită, dirijează apele, articolele de încălţăminte şi raioanele micilor întreprinzători, ce nume rusesc plăcut, de asta mulţi adolescenţi plâng după primul futut ca nişte cobai şi zgârie pielea fină pe care mai târziu dau o grămadă de bani, da, puterea asta slavă vârâtă-n oase

ai muşcat din vaginul mamei tale la naştere
buzele, pentru o clipă
s-au confundat cu labiile

bătrânul meu prieten îmi spune cum preţuieşte saliva acum, saliva curvelor care-i dau energie, îi vine să-şi pocnească fiicele peste buze cu sete, cu un vălătuc de frică în vintre, cu o farfurie de cuvinte în lapte, o pomană pentru bătrâna care nu mai avea ce să facă şi rodea cu gingiile podeaua de humă

şi sunt o greaţă
aceeaşi greaţă ce luceşte pe obrazul lui ras, stă în buricele degetelor când explică, da, şi eu am coborât în canalizare ca un nobil, cu mâinile la spate dintr-o caleaşcă grea, imensă, am stat acolo să văd cum se simt cei care vin să doarmă. m-am ghemuit. nicio curvă slinoasă nu mi-a smuls banii din mâini, nu m-a ameninţat nimeni, nicio poveste care să mă salveze, să mă înjunghie, să ştiu de ce dostoievski e cel mai prost povestitor, să mă simt murdar şi biciuit, în folosul unei negrese cât malul, ars, făcut scrum

şi vorbeşte mereu despre femei, despre femei şi despre saliva lor hrănitoare

3 gânduri despre „zwastika girls

  1. doar:
    canalizare – lumânare
    futai – cobai
    mamei tale_la – buzelor tale (tale – tale)
    vintre – cuvinte
    obrazul ras al lui – obrazul lui ras (poate sună mai bine aşa)

    scris cu siguranţă. e lourd, aşa, nu ştiu dacă e sau nu plumbuit de jurnalul dostoievskian, ceva-ceva apasă/presează aici, dar e bun, pt registrul abordat.
    ce apreciez este că poţi scrie cu lejeritate şi precizie totodată pe orice temă alegi. iar asta nu e deloc de ignorat. dimpotrivă. şi asta mă face să spun iarăşi că merită să te dedici scrisului cât mai şi cât mai. serios. complet. merită.

  2. în penultimul paragraf îmi aminteşte de pisica neagră a lui vian.
    deşi aici e mult mai serios, cel mult sarcastic.
    aş mulge şi mai mult improvizaţia în zone ca astea, aş întinde-o până îşi pierde elasticitatea. cred că ar ieşi ceva strong.
    nu că acum nu ar fi, dar îmi pare cumva reţinut pe alocuri. în ciuda pufnirii generale sub care se spune.

  3. fetelor, personajul este dostoievskian, e drept. textul vine pe un om care există, e aspru şi stricat, mai decadent decât întreaga jumătate secundă de secol 19. că doar de-aia e dostoievskian. făcut acolo schimbările alea de rezonanţă. într-o zi o să mă pun să citesc vian, măi, zung. cât despre scris… el vine de la sine şi din sine. doar să mai discut cu el din când în când. dacă vrea să m-asculte. mulţumesc pentru vizite!

Lasă un răspuns

