efxaristo, michalis


dacă iubim degeaba se vede, dacă mă suni dimineaţa la cinci
eşti plin de sânge, cu fruntea spartă de-o scrumieră
poate nu mai adorm


sau caut femeia aia în gând
stăm de vorbă la un pahar şi se strecoară
m-atinge cu dosul mâinii pe gât
îmi spune că eşti un sălbatic, un impotent
un gay de rahat
iar eu nu te apăr, ţi-am mai spus că nu ştiu
să spun adevărul
învăluit în aceleaşi fantasme erotice din adolescenţă

da, iubim degeaba
ele stau de vorbă totdeauna şi îşi povestesc
tot despre noi
au scăpat de obligaţia muşchilor prea tineri care le cabrau
erau arcuri care te pocnesc în piept
scot inima din tine şi stau de vorbă

ştiu că te ştergi de sânge şi nu-ţi mai pasă
poate era mai bine ca dimineaţa asta
să te fi trezit în neos marmaras, pe plajă
lângă michalis
a fumat până nu mai ştie de el şi
are prosoape moi cu care şterge maşina

o putere cu o mie de cai împinge valurile
un resort, o furie
sunt lucruri admirabile, chestii pe care le poţi ataşa
unei mulţumiri, unei seri când nu te caută nimeni
e o uşurare
toată lumea parcă uită că trăieşti
abia atunci pot spune adevărul
eu ţi-am spart capul cu-aceeaşi sete
o vreme am avut remuşcări
apoi m-au acoperit mizeriile pe care prietenii
le fac din iubire

Lasă un răspuns

